Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Sapphire 9700Pro med passiv køling i DK ?
Fra : Joe Sandøe

Dato : 27-12-02 21:34

Hey News.hardware.grafikkort-læsere

Hvis nogen får nys om en dansk forhandler af dette kort, må i meget gerne
give et vink med en vognstang
Jeg har lagt pengene til side til kortet
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/12/06/2754115

VH Joe

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-12-02 12:27

Joe Sandøe wrote:
> http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/12/06/2754115

Gid det også kommer på de lidt skrabede modeller, fx 9000 Pro.
Samt dem ATI selv fremstiller ankommer til Europa.

/Mikael

Fra : JRS

Dato : 28-12-02 14:08

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3e0d8a83$0$47050$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
[snip]
> Samt dem ATI selv fremstiller ankommer til Europa.
[snap]

Det skal du vist ikke regne med sker, sådan inden for rimelig tid.. Ud fra
udtalelser fra ATi tidligere på året, har de fuldstændig stoppet salget af
"made by ATi" produkter i Europa, og overladt det til 3'rd party firmaer. ..
*piv*

MVH
JRS
,,..Som må nøjes med et PowerColor R8500..,,

Fra : Hans

Dato : 29-12-02 11:34

"Joe Sandøe" <joe*fjern*@tv.dk> wrote in message
> [...]
> give et vink med en vognstang
> Jeg har lagt pengene til side til kortet

Kig i din e-mail.

--
Mvh Hans

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-12-02 12:14

Hans wrote:

> Kig i din e-mail.

Vil du ikke poste det her i gruppen?

/Mikael

Fra : Joe Sandøe

Dato : 31-12-02 16:38

> [...]
> give et vink med en vognstang
> Jeg har lagt pengene til side til kortet

Har snakket med den danske impotør af Sapphire, og de har umiddelbart ikke
tænkt sig at tage kortet hjem. Hvis jeg får nys om andet, giver jeg straks
besked til denne newsgruppe
VH Joe

Fra : Nothing

Dato : 05-01-03 01:21

Den passive køler kan købes hos Studiedata eller hos Datatelpartner i valby
og er fra Zalmann

hilsen Nothing@DK