Andet multimedie
Tutorials
Fra : Jens Christian Hille~

Dato : 27-12-02 21:25

Hej Gruppe,
Hvor finder I tutorials til Photoshop 7? Det gør ikke noget, at de ikke er
danske.

- Jens Christian Hillerup

Fra : jopa

Dato : 27-12-02 21:34

"Jens Christian Hillerup" skrev bla
> Hvor finder I tutorials til Photoshop 7? Det gør ikke noget, at de ikke er
> danske.

Prøv evt en søgning på google.com.
Ellers er der lidt her at starte med

http://www.adobe.com/products/tips/photoshop.html
http://www.tutorgig.com/?ah
http://www.mccannas.com/pshop/photosh0.htm
http://www.grafx-design.com/phototut.html
http://www.polykarbon.com/
http://homepage.ntlworld.com/vectorize/default.htm

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : piakj

Dato : 27-12-02 21:49

"Jens Christian Hillerup" skrev d. 27-12-02 21:25 dette indlæg :
> Hej Gruppe,
> Hvor finder I tutorials til Photoshop 7? Det gør ikke noget, at de
ikke er
> danske.
>
> - Jens Christian Hillerup
> Der er rigtig mange her er et par stykker:

http://hotwired.lycos.com/webmonkey/design/graphics/tutorials/tutorial1.
html
http://www.photoshoproadmap.com/photoshop-tutorials-tips.html
http://www.myjanee.com/tuts/gel/gel.htm
og et par dansksprogede:
www.prodic.dk
http://www.lorentzen.org/linettev/sol/photoshop.html

ellers kan du søge på Google under "photoshop7 og tutorials"

http://www.kandu.dk/

Fra : Brizz

Dato : 29-12-02 00:43

> Hej Gruppe,
> Hvor finder I tutorials til Photoshop 7? Det gør ikke noget, at de ikke er
> danske.

I boghandleren har de et IDG hæfte til lige omkring 80 kroner mener jeg..
det er ret godt.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med bil til salg

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 31-12-02 21:58

"Brizz" <ng@(giderikkesnotmails)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> I boghandleren har de et IDG hæfte til lige omkring 80 kroner mener jeg..
> [...]
Hej Jens
Pas på, at du får den rigtige til 7' eren.
Den hedder Adope Photoshop 7 - lær det selv.
Der findes nemlig flere andre f.eks. Photoshop Elements, og de du'er ikke
til 7' eren, idet der er meget forskel på henvisningerne.
Hilsen
Jørgen

Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 13-01-03 16:24