Absinth - ide til drink?
Fra : Keld

Dato : 27-12-02 21:01

Jeg har en flaske Hill's Absinth (70 % alc.) stående, som gerne skulle
"brændes af" nytårsaften - er der nogen, som har _afprøvede_ ideer til
longdrinks, cocktails eller andet, som ikke kun inkluderer en
sukkerknald og noget vand.

Lars

Fra : news.tele.dk

Dato : 28-12-02 13:09

en klassiker fra dagene med Jørgen Søemod på TannHaüser:

Pick Me Up

2 dele Absinth
2 dele Cognac
2 dele Matini Bianco

mvh. René

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-12-02 14:34

news.tele.dk wrote:

> 2 dele Absinth
> 2 dele Cognac
> 2 dele Matini Bianco

Uh, det ser farligt ud

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 28-12-02 16:13

Kevin Edelvang wrote:

> Uh, det ser farligt ud

Hmmnmm...ja, men alligevel langtfra så fæl som en Ugly Bugly...;}

hvm

Fra : news.tele.dk

Dato : 30-12-02 22:00

> Hmmnmm...ja, men alligevel langtfra så fæl som en Ugly Bugly...;}

Ahh ja, hvem har ikke et UglyBugly diplom

RS