Radeon og win2k? Extreme 3D og win2k?
Fra : Ejner Lund

Dato : 07-03-01 09:16

Hejsa jeg har lige købt mig et Radeon 32 MB SDRAM. Jeg har fået en driver cd
med, men når jeg kører setup-filen, siger den bare at den ikker kompatibel
med den nuværende skærm adaptor... Hmm og hvis jeg prøver at installere det
manuelt så viser den ingen kort når jeg vælger win2k inf filen. Men den
viser et kort i nt4 filen, men den virker ikke i win2k. Så prøvede jeg at
flytte nt4-inf filen ind i win2k installations biblioteket, så vil den godt
finde et kort, og installere det, men det virker ikke. Jeg har også down'et
en win2k driver på ati's HP. Men den virker heller ikke, det er den samme
som på cd'en. Er der nogen der har nogen ideer erfaringer med Radeon og
win2k? Det er sikkert noget med inf-filen hvorfor har ati ikke fixet det??

Og nu vi er igang, er der nogen der kan få deres Logitech digital joysticks
til at virke i win2k? Jeg har selv et der ikke virker i win2k ig kender
flere der har det samme problem (med digitale joysticks). Mit er et Extreme
3D hvis det kan hjælpe...

Håber der er nogen der kan hjælpe!!
mvh. Brian Lund

Fra : DaWizeGuy

Dato : 07-03-01 12:20

"Ejner Lund" <lsd@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> win2k? Det er sikkert noget med inf-filen hvorfor har ati ikke fixet det??

Gå til denne side http://www.rage3d.com/ og hent den seneste Windows 2000
betadriver. Læs også denne diskussion fra deres forum:
http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=&threadid=11647. Der er en
beskrivelse af, hvordan man kan forbedre ydelsen kraftigt i Direct3D ved at
overslrive en systemfil med an anden fil fra DirectX 8 beta 146. Hvis du vil
vove forsøget, kan jeg sende dig filen. OpenGL er desværre stadig noget lort
med Windows 2000, så hvis dil spille Quake 3 i de højeste opløsninger, må du
køre dualboot med Windows 98 2nd Ed.

> [...]
> til at virke i win2k? Jeg har selv et der ikke virker i win2k ig kender
> flere der har det samme problem (med digitale joysticks). Mit er et

Har du installeret Logitech Mouseware 9.0? Og Service Pack 1?

---
Mvh
Anders