krydderi....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-12-02 17:08

eller mere specifikt et helt bestemt blandet krydderi....

nu er jeg efterhånden ved at være fast kunde hos Sunset... jeg synes ganske
enkelt det er ren guf med de pommes og sandwiches.....
men sådan helt specifikt er jeg vild med den krydderi de kommer på....
derfor vil jeg lige spørge om der er nogen herinde der har nogen ide om hvad
den består af???

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Nette

Dato : 27-12-02 19:59

"Sabina Hertzum"wrote in message
> [...]
> men sådan helt specifikt er jeg vild med den krydderi de kommer på....
> derfor vil jeg lige spørge om der er nogen herinde der har nogen ide om

Nææ, men jeg har en blanding jeg laver af paprika, lidt peber, lidt karry,
salt og oregano...Den smager fantastisk på pommesfrittes...

Nette