Blå Bogense
Fra : Trine

Dato : 27-12-02 16:45

Hej Alle ligesindede
Jeg har fået en henvendelse fra noget der hedder Polarpharma.
Det drejer sig om et produkt som hedder " Blå Bogense" - piller,
som skulle være forbudt i DK, men tilladt i Sverige...
Har nogen erfaring med disse piller?
I så fald fhører jeg meget gerne fra jer.
Glædelig jul og godt nytår til alle.
Med venlig hilsen
Trine

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 27-12-02 17:50

"Trine" <twj@sol.dk> wrote in message

> Det drejer sig om et produkt som hedder " Blå Bogense" - piller,
> som skulle være forbudt i DK, men tilladt i Sverige...

Hvis de er forbudt i DK, så er der nok en grund til det...!

- Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://www.pcarlp.dk

Fra : Web . Woman

Dato : 27-12-02 22:33

"Trine" <twj@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Har nogen erfaring med disse piller?
> I så fald fhører jeg meget gerne fra jer.

Pillerne kan stadig købes - dog ikke på lovlig vis i Danmark.

Hvad pillens effekt angår synes jeg det er ret tankevækkende, at den danske
producent og forhandler - samt hans kone - begge tog voldsomt på i løbet af
to-tre år. Ifølge oplysninger på deres egen hjemmeside har de tabt de
overflødige kilo igen. Dog ikke ved at bruge Bogense Pillen *S*

Taler det ikke for sig selv *S*

Mvh. Lisbeth