4X eller 8X AGP. Hvad betyder det for ydel~
Fra : Thomas Hansen

Dato : 27-12-02 13:40

Hej Gruppe

Jeg har undret mig over at jeg ikke har set nogel sammenligninger nogle
stedet af forskellen imellem 4X og 8X AGP.
Elle de nye kort kommer jo ud nu med 8X både mobo's og GF kort. Men hvad
betydning har det realt?
Har I personlige erfaringer eller kan henvis til en artikel hvor emnet
bliver belyst?

--
Thomas Hansen

Fra : Thomas

Dato : 27-12-02 13:55

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@image.dkDUSKALFJERNEDETTE> skrev i en
meddelelse newsrh2dhds3vzru8w@news.image.dk...
> [...]
> betydning har det realt?
> Har I personlige erfaringer eller kan henvis til en artikel hvor emnet
Jeg har læst lidt om det, hist og pist på nettet, og generelt er
ydelsesforskellen minimal.
køber man nyt, kan man self. lige så godt gå efter at få det med AGP 8X, men
så er den heller ikke længere.

jeg mener at Toms HArdware har testet AGP 8 i forhold til X4

venligst

Thomas

Fra : Olesen

Dato : 27-12-02 14:50

"Thomas" <BrunsvigerXXX@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg mener at Toms HArdware har testet AGP 8 i forhold til X4

Idag er der ingen ydelsesforskel, men det kommer stille
og roligt, som med al anden ny teknik.

MVH