AppleWorks web-skabeloner
Fra : [2400]Steen Rydahl

Dato : 27-12-02 11:47

HJÆLP! Det skulle være muligt at hente flotte skabeloner på nettet, når
man bruger AppleWorks. Det kunne man med ver. 5. Nu sidder jeg med ver.
6 på min iMac G4 med OS 10.1.5, og det vil ikke lykkes, selv om jeg HAR
åbnet for forbindelsen til internettet. Jeg klikker på fanen 'internet'
og får blot at vide, at forbindelsen må være afbrudt. Skal jeg indstille
noget et eller andet sted? HJÆLP!

Steen
http//home4.inet.tele.dk/~rydahl

Fra : Michael Holm

Dato : 27-12-02 12:04

[2400]Steen Rydahl <rydahl@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
> åbnet for forbindelsen til internettet. Jeg klikker på fanen 'internet'
> og får blot at vide, at forbindelsen må være afbrudt. Skal jeg indstille
nu har du checket at du kan gå på nettet med din browser (så du er 100 %
at der er hul igennem ?!
med min version AW 6.2.4 kan jeg godt hente skabeloner.... (har lige
prøvet for første gang uden at indstille noget

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : [2400]Steen Rydahl

Dato : 27-12-02 16:07

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> [...]
> med min version AW 6.2.4 kan jeg godt hente skabeloner.... (har lige
> prøvet for første gang uden at indstille noget

Ja - og for god ordens skyld - jeg har også version 6.2.4.

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 06-01-03 10:26

[2400]Steen Rydahl <rydahl@post4.tele.dk> wrote:

> Ja - og for god ordens skyld - jeg har også version 6.2.4.

Jeg kan heller ikke
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Michael Holm

Dato : 06-01-03 10:46

Poul Skovmand Thingholm <_REMOVE_pst@phenomen.dk> wrote:

> Jeg kan heller ikke

gad vide om det er fordi i kører med OS X på dansk ?? (og AW ?)
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 07-01-03 10:10

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> gad vide om det er fordi i kører med OS X på dansk ?? (og AW ?)

Det ved jeg ikke, men mit OSX bruger dansk som 1. prioritet og AW er
også dansk. Så hvis det er den eneste forskel, såeh... tja, det kan være
det, men burde ikke være det.

Poul Skovmand Thingholm

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 27-12-02 21:56

Jeg klikker på fanen Internet og får at vide at:
"Kan ikke finde dette emne. Det er muligvis flyttet eller slettet"

AW DK1-6.0.4/9.2.2

venlig hilsen

Martin

And don't forget to boogie

www.ammentorp.org

Fra : [2400]Steen Rydahl

Dato : 07-01-03 22:23

> [...]

> åbnet for forbindelsen til internettet. Jeg klikker på fanen 'internet'
> og får blot at vide, at forbindelsen må være afbrudt. Skal jeg indstille

Jeg har talt med Apple Danmark. Support-fyren kunne fortælle, at de også
havde opdaget fejlen, og at den bliver rettet i løbet at en måneds tid.
Vi skal selv gå på Apple's hjemmeside, hvor de til den tid vil bringe en
patch eller en ny version.
Mvh, Steen.

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 08-01-03 15:22

> [...]

> havde opdaget fejlen, og at den bliver rettet i løbet at en måneds tid.
> Vi skal selv gå på Apple's hjemmeside, hvor de til den tid vil bringe en

Fedest. Tak for informationen - hvem ser den først?!
Poul Skovmand Thingholm