hansker/vanter
Fra : Fagus

Dato : 27-12-02 10:37

nogen gode forslag så man kan holde varmen

Fra : PHK

Dato : 27-12-02 11:57

"Fagus" <fagus@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> nogen gode forslag så man kan holde varmen

En varm dragt med varmt tøj under - så behøver du ikke så gode handsker!

--
_
|_|

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 27-12-02 18:21

On Fri, 27 Dec 2002 11:57:07 +0100, PHK wrote:

> En varm dragt med varmt tøj under - så behøver du ikke så gode
> handsker!

Fortæl det til mine små snipper...

//Martin

Fra : PHK

Dato : 27-12-02 19:04

"Martin L. Johansen" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> Fortæl det til mine små snipper...

Fryser du kroppen vil blodet samle sig dér for at varme. Lemmerne mister
blod på den bekostning.

Er kroppen varm, kan varmen også sprede sig til hænderne. Varme og tørre
fødder er dog også en fordel :)

--
_
|_|

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 27-12-02 20:42

On Fri, 27 Dec 2002 19:03:43 +0100, PHK wrote:

> Fryser du kroppen vil blodet samle sig dér for at varme. Lemmerne
> mister blod på den bekostning.

Jo jo, men jeg fryser netop ikke... og mine snipper er stadig kolde :)
Men måske jeg ikke er varm nok?

> Er kroppen varm, kan varmen også sprede sig til hænderne. Varme og
> tørre fødder er dog også en fordel :)

Korrekt.

//Martin

Fra : PHK

Dato : 28-12-02 09:53

> Jo jo, men jeg fryser netop ikke... og mine snipper er stadig kolde :)
> Men måske jeg ikke er varm nok?

Der er nogen der fryser om der så er 25 grader.

Kvinder f.eks. ;)

--
_
|_|

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-12-02 10:34

On Sat, 28 Dec 2002 09:53:25 +0100, PHK wrote:

> Der er nogen der fryser om der så er 25 grader.
>
> Kvinder f.eks. ;)

LOOL

//Martin

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 27-12-02 19:39

Jeg bruger nogle handsker fra Hestra. De går langt op på armen og er med
Gore-Tex så jeg forbliver tør.

Kan med fordel købes hvis man er på Isaberg for at stå på ski. Deres skibiks
får handsker til en billig penge direkte fra Hestra.

MVH Anders

Fra : /Ole

Dato : 28-12-02 09:40

Vanter er klart at foretrække. Der hjælper fingrene med til at holde
hinanden varme. Jeg har nogle gode fra Helly Hansen, og har aldrig frosset i
dem endnu. Og nej, de er ikke så dyre, som det lyder til.

/Ole

Fra : Claus Rolsted

Dato : 02-01-03 15:43

/Ole wrote:
> Vanter er klart at foretrække. Der hjælper fingrene med til at holde
> hinanden varme. Jeg har nogle gode fra Helly Hansen, og har aldrig
> frosset i dem endnu. Og nej, de er ikke så dyre, som det lyder til.

Du mener "luffer er klart at foretrække"

--
mvh. Claus Rolsted
Honda CX 500 Standard, 1983 og

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-01-03 20:13

www.louis.de har netop tilbud på nogle vinterhandsker, som er sat ned til
34,95 ?. De er effektive ned til -35 efter deres vurdering !
Jeg har sendt et par retur, som jeg fik i julegave, da jeg kun skal bruge
sommerhandsker til MC'en. !
Det vil nok være et godt bud på et par handsker der dur! Og så er der jo
også beskyttelse i !

/Thomas
GSXR 250