DVD blink problemmer
Fra : Martin Jensen

Dato : 26-12-02 21:32

Hej Ngér

Jeg har fået et lille problem som jeg håber at en flink person herinde kan
hjælpe mig med.

Når jeg spiller nogel speciele DVD-film, (f.eks Ringenes herre) fra min
comp. begynder billedet at "fede ind og ud" dvs.
fra mørkt til lyst, og så tilbage igen.... dette bliver det ved med igennem
hele filmen

Er der nogle der kender problemmet?

Mvh
Martin (G4-MX460)

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-12-02 09:39

"Martin Jensen" <fisdan@pc.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> min comp. begynder billedet at "fede ind og ud" dvs.
> fra mørkt til lyst, og så tilbage igen.... dette bliver det ved med

Har set "problemet" tilbage i VHS verdenen hvor det skyldes kopisikring.

Kører du evt. signalet igennem videoen?

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-02 17:42

> [...]
>comp. begynder billedet at "fede ind og ud" dvs.
>fra mørkt til lyst, og så tilbage igen.... dette bliver det ved med igennem

Du kan muligvis klare det med et rigions fix program, det har som regel
også macrovision deaktivering indbygget.
Kig på vcd.help.

http://www.vcdhelp.com/
--
Brøndby