Erstatning for T68i
Fra : ct

Dato : 26-12-02 19:05

Min T68i'er er lige gået i stykker for 5. gang på 3 måneder, så nu forlanger
jeg sku en anden model...

Hvad skal jeg vælge? Jeg hælder mest til Nokia, men vil gerne have
bluetooth, GPRS og farveskærm (gerne evt. kamera oxo men ikke nødvendigvis).
Jeg kan se der er forskellige spændende modeller på vej, men hvor langt væk
er de? Findes der noget i dag der kan indfri mine ønsker?

Claus

Fra : Hans Pedersen

Dato : 26-12-02 19:51

On Thu, 26 Dec 2002 19:05:03 +0100, "ct" <claus-fjern-@kjerkegaard.dk>
wrote:

>Min T68i'er er lige gået i stykker for 5. gang på 3 måneder, så nu forlanger
>jeg sku en anden model...

Har du fået den ombyttet til en helt ny T68i? Der har (knock on wood)
aldrig været problemer med min, og det er ubetinget den bedste telefon
jeg endnu har haft (har haft masser af Nokia'er før den).

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 126565925

Fra : ct

Dato : 26-12-02 22:03

> Har du fået den ombyttet til en helt ny T68i? Der har (knock on wood)
> aldrig været problemer med min, og det er ubetinget den bedste telefon
> jeg endnu har haft (har haft masser af Nokia'er før den).

Yeps, ombyttet efter 3. rep., men den har samme problem. Sikkert noget i den
nye software, for en gammel T68' er jeg lånte i 3 uger havde ingen
problemer....eller også er de begyndt at bruge nogle nye 'smarte'
komponenter

Fra : Tom

Dato : 26-12-02 20:18

> [...]
væk
> er de? Findes der noget i dag der kan indfri mine ønsker?

En Nokia 7650 har alt det du savner plus extra prg. så webbrovser og ICQ.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : ct

Dato : 26-12-02 22:02

> En Nokia 7650 har alt det du savner plus extra prg. så webbrovser og ICQ.

Den har da ikke(?) bluetooth??

claus

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 26-12-02 23:38

"ct" <claus-fjern-@kjerkegaard.dk> wrote in message

ICQ.

> Den har da ikke(?) bluetooth??

Joo, til data har den - men ikke til tale.. (latterligt IMHO)

MVH Kenneth Egholm

Fra : MaRk

Dato : 26-12-02 20:17

Hej

Vil du bruge bluetooth til data eller headset??

Mvh
Mark

Fra : ct

Dato : 26-12-02 22:03

> Vil du bruge bluetooth til data eller headset??

data.

Claus