Stop using Lavasoft's Ad-aware
Fra : Gevaldi

Dato : 26-12-02 13:02

Fra : Peter Kruse

Dato : 26-12-02 13:19

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3e0aefae$0$47407$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://www.spywareinfo.com/newsletter/archives/december-2002/12252002.php

Hej,

Det er jo sørgeligt. Jeg har selv konstateret udeblivelsen af defs og har heller ikke været i
stand til at opdatere signaturfil siden d. 24.9. 2002 (042). Jeg afventede egentlig en større
opdatering fra Lavasoft. Den kan jeg åbenbart vente længe på!
Det er nok klogt at afinstallere Ad-Aware og i stedet overveje spybot.
Heldigvis er Spybot stadig gratis og kan hentes her:
http://spybot.eon.net.au

Venligst
Peter Kruse
http://www.krusesecurity.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 26-12-02 14:46

In dk.edb.system.ms-windows, Gevaldi wrote:

>http://www.spywareinfo.com/newsletter/archives/december-2002/12252002.php

Alternativet er at installere fire andre programmer. Så foretrækker
jeg altså at passe på med hvad jeg installerer og foretage en "sikker"
opsætning af min browser.

PS: Gevaldi, husk lige at nævne dit xfut-fusk næste gang... :)

--
Lars Stokholm

Fra : F.Larsen

Dato : 27-12-02 01:20

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> wrote in message

> Så er der lidt nyt i forhold til ovenstående
> vedr. Lavasoft Ad-aware:

http://www.lavasoftsupport.com/index.php?act=ST&f=1&t=1868&s=47c186d23f13783
ebd22d83cccd05cb4

Respekt for at Lavasoft koncentrerer indsatsen på den nye version ... så må
vi håbe at de bliver godt. Lavasoft har gjort at der kom den nødvendig
opmærksomhed på dette spyware fænomen - så afventer den nye version.
spywareinfo.com virker heller ikke helt neutrale da de/Mike Healan/
formidler produkter via deres ugenlige "rabat" ordninger :=).

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/GranCanaria/

Fra : Pico

Dato : 26-12-02 23:26

Gevaldi wrote:
> http://www.spywareinfo.com/newsletter/archives/december-2002/12252002.php

De har mange reklamer for andre SPY fjerner. Mon vi ikke lige skal spise brød
til ?
Pico

Fra : Anders Lund

Dato : 29-01-03 07:10

Gevaldi wrote:
> http://www.spywareinfo.com/newsletter/archives/december-2002/12252002.php

Så kom version 6.0. Jeg kan dog ikke lige få den downloadet (Plus versionen)
da deres server ser ud til at have nok at lave....

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-01-03 09:27

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse
> Så kom version 6.0. Jeg kan dog ikke lige få den downloadet (Plus
versionen)
> da deres server ser ud til at have nok at lave....

Jeg fandt den her:

http://center.animerealityboard.com/site/download/downloads/AdAware6.zip

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-01-03 09:32

Per Nielsen (dazzler53@hotmail.com) skrev:

> "Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

http://center.animerealityboard.com/site/download/downloads/AdAware6.zip

Nope.
HTTP-fejl 408 / 409 - Ikke kompatibel / ressourcekonflikt
Internet Explorer
Sjov fejl

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-01-03 10:00

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nope.
> HTTP-fejl 408 / 409 - Ikke kompatibel / ressourcekonflikt

Hmm, ved ikke lige hvad der er galt. Downloadede den selv i går.

Fra : Anders Lund

Dato : 29-01-03 16:16

Per Nielsen wrote:
> "Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse
> http://center.animerealityboard.com/site/download/downloads/AdAware6.zip

> Hmm, ved ikke lige hvad der er galt. Downloadede den selv i går.

Så fik jeg hentet Plus versionen. Det har fået ny "XP" interface samt nogle
flere sjove funktioner - bla. den længe ventet autoupdate. CPUen er lige så
belastet som den plejer at være ...

Men gennerelt ser det meget lovende ud! Er i gang med min første scanning af
systemet.

Fra : Madsen

Dato : 29-01-03 13:45

Fischer & Døssing skrev:

> HTTP-fejl 408 / 409 - Ikke kompatibel / ressourcekonflikt
> Internet Explorer
> Sjov fejl

Står der ikke mere end det? Hos mig står der også:

| Due to current high demand, the page you are looking for cannot be
| delivered right now.

Madsen.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-01-03 16:27

Madsen (nospam@madsen.tdcadsl.dk) skrev:

> Står der ikke mere end det? Hos mig står der også:

Jo, på dansk.
Efterfulgt af:

Fra : F.Larsen

Dato : 29-01-03 22:45

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message
> [...]

Når man kommer frem til at downloade Adaware 6 (freeware versionen) står at
den ikke er tilgængelig før starten af februar :=(

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/

Fra : F.Larsen

Dato : 29-01-03 22:54

Underligt web site de der lava folk har lavet, når man
klikker på download bliver man sendt rundt i ring til en ny side hvor man så
kan komme tilbage til den første osv osv .. er det overhovdet muligt at
downloade den fra lavasoft ?
http://lavasoft3.element5.com/purchase/home/

--
Flemming