TOTALT OT: Justering af Outlook Express
Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 26-12-02 11:37

Er der en der kan give mig et tip om hvor jeg skal skrue for at få
min Outlook Express til (i forbindelse med at svare på en post'ing)
sætte den quotede tekst ind først, og mit svar bag ?

mvh
Bent Erik
(som flirtede en del med Linux,
som havde flere programmer som kunne dette)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-12-02 11:59

Bent Erik Thomsen wrote:
> Er der en der kan give mig et tip om hvor jeg skal skrue for at få
> min Outlook Express til (i forbindelse med at svare på en post'ing)
> sætte den quotede tekst ind først, og mit svar bag ?

Nej, det kan man mig bekendt ikke i Outlook Express..
Har du fx. prøvet Forté Agent ?

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Hekto

Dato : 26-12-02 12:16

In article <slrnb0lo7v.f02.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Har du fx. prøvet Forté Agent ?

Eller Microplanet's Gravity?
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Martin Poll

Dato : 26-12-02 15:42

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> wrote in message
> [...]
> Bent Erik
> (som flirtede en del med Linux,
> som havde flere programmer som kunne dette)

Hej Bent
Prøv nyhedsgruppen dk.internet.software.mail+news.outlookexpress.
Der må da være nogle der kan svare på dette.

God baghjul
Martin Poll

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 27-12-02 16:48

http://jump.to/oe-quotefix

--
MVH Rune Rohleder
http://dfm.divvy.dk/rune_rohleder

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 27-12-02 22:48

RuneR (TDM850) wrote:

> http://jump.to/oe-quotefix

YES !

Tak for det Rune

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT
1992 Golf TD(i)
bmt@poet.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-01-03 13:51

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk>

> http://jump.to/oe-quotefix

Undskylder at jeg fortsætter en OT-tråd.
Kan ikke få adgang til ovennævnte link,
kunne du evt. sende filen direkte til mig, det ville være så møj rart

--
Mvh - Arne Lorenzen
mctws98 No.36 - fzs600