MS
Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-02 08:52

På min VirtualPC med Win2000 har jeg forsøgt at installere en komponent,
der skulle gøre det lettere for folk at vælge anden browser end IE.

Jeg får dog følgende fejlmeddelelse:

»Denne opdatering er allerede hentet til din computer, men blev ikke
installeret korrekt. Klik på Installer nu for at installere denne
opdatering.
Denne opdatering indeholder flere programrettelser til
Windows-komponenter for bedre at kunne understøtte andre
standardwebbrowsere end Internet Explorer, som beskrevet i artikel
810649 i Microsoft Knowledge Base (KB). Hent den nu for at forbedre
interaktionen mellem visse Windows-komponenter og andre
standardwebbrowsere end Internet Explorer. Læs mere... Dette websted er
måske på engelsk.«

Jeg har nu forsøgt to gange - og det er første gang jeg er ude for at
jeg skulle forsøge mere end én gang. Man kan så »spekulere« på hvorfor
mon lige nøjagtigt /den/ opdatering er umulig at istallere korrekt ...
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Peter Kiil

Dato : 26-12-02 21:09

in article 1fnsj6i.dmu6uqeku6zdN%per.ronne@invalid.dk, Per Rønne at
per.ronne@invalid.dk wrote on 26/12/02 8:52:

> [...]
> jeg skulle forsøge mere end én gang. Man kan så »spekulere« på hvorfor
> mon lige nøjagtigt /den/ opdatering er umulig at istallere korrekt ...

Du kunne jo stille spørgsmålet i en gruppe hvor det er relevant.

--
/peter

"All right, let's not panic. I'll make the money by selling one of my
livers. I can get by with one."
Homer Simpson.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-02 22:11

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Du kunne jo stille spørgsmålet i en gruppe hvor det er relevant.

Som Mac-bruger er det altid relevant at få sig et lille grin over
Windows ...