Pas på e.p. han snyder med point
Fra : karstenBB

Dato : 26-12-02 05:25

For e.p. gælder det bar om at score nogle point, så tag ikke hans svar
for gode vare !!!!!

Hilsen KarstenBB

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 27-12-02 00:43

"karstenBB" <karstenBB.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> For e.p. gælder det bar om at score nogle point, så tag ikke hans svar
> for gode vare !!!!!

Hvad helvede tåger du om??
der er sq da ikk noget der hedder point i en Newsgroup, styr din brandert,
mand!!
eller brug en Newsreader for helvede da..
www.usenet.dk så er du igang! hvor svært kan det være, jeg var 13 da jeg
satte det op mod en get2net forbindelse...

--
Michael Frederiksen - Harm over Kandu.dk!!

"640K ought to be enough for anybody."
(Bill Gates, Microsoft's founder, 1981)

Fra : Gorgeous

Dato : 27-12-02 18:03

hvor svært kan det være, jeg var 13 da jeg
satte det op mod en get2net forbindelse...

Ørjj... Hvor er du dygtig

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 27-12-02 18:06

"Gorgeous" <Skrid@pomfrit.nu> skrev i en meddelelse

> hvor svært kan det være, jeg var 13 da jeg
> satte det op mod en get2net forbindelse...
>
> Ørjj... Hvor er du dygtig

tusind tak skal du ha'! jeg gider bare ikk de pisse /"¤/%?£@?@ Kandu.sk
indlæg, de splitter gruppen ad, det er så latterligt at Kandu.dk ikke i det
mindste lærer sine brugere en smule netetikkette og qoute teknik..!

--
Michael Frederiksen

Fra : Duffi

Dato : 29-12-02 14:27

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> mindste lærer sine brugere en smule netetikkette og qoute teknik..!

Syntes ikke der var så meget opbakning omkring mit tidligere indlæg omkring
kandu, men det lyder da til at der er flere der deler mit synspunkt...

Kan ikke huske om du skrev noget til mig i mit indlæg, Michael, så no
offence....

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 29-12-02 16:11

"Duffi" <Kik-Ind@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kan ikke huske om du skrev noget til mig i mit indlæg, Michael, så no
> offence....

Det gjorde jeg sikkert ikke :)
jeg gider egentlig ikke spilde for meget tid på at brokke mig, kun når
tingene virkelig irriterre mig.. og det gør Kandu lige PT!!

--
Michael Frederiksen

Fra : PHK

Dato : 27-12-02 19:02

> [...]
> www.usenet.dk så er du igang! hvor svært kan det være, jeg var 13 da jeg
> satte det op mod en get2net forbindelse...

Ja - hvor svært kan det egentlig være, at man får POINT får at skrive indlæg
på Kandu.dk?

Det har ikke noget med fido-point at gøre.

Se, dét var ikke ret svært og så endda i et ordentligt sprog.

Måske _du_ også skulle læse lidt på www.usenet.dk/netikette om hvordan man
opfører sig her!
--
_
|_|

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 27-12-02 19:46

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja - hvor svært kan det egentlig være, at man får POINT får at skrive
indlæg
> på Kandu.dk?

Jeg ved godt man får point på kandu.dk, men det har intet med denne
newsgroup at gøre, derfor mit spydige indlæg!

> Det har ikke noget med fido-point at gøre.

knowso..

> Se, dét var ikke ret svært og så endda i et ordentligt sprog.

okay indrømmet, jeg var lidt grov, men jeg er så stinkende træt af kandu.dk
og indlæg der ikke har en skid med DFK at gøre.. okay, man kan komme
offtopic, men at advare mod en bestemt bruger der sidst har postet herinde i
august måned synes jeg er lidt latterligt! jeg ved ikke med dig, men jeg
sidder med en 56K forbindelse og gider ikke hente en masse udnødigt fordi
kandu og folk generelt ikke kan finde ud af hvad de forskellige
nyhedsgrupper er til!

> Måske _du_ også skulle læse lidt på www.usenet.dk/netikette om hvordan man
> opfører sig her!

jow, tak jeg kender udemærket den side, og er selv stor fortaller for at
folk læser den, inden de går igang!

At du ikke er træt af ligegyldige indlæg er ikke mit problem, hvis vil noget
offtopic, finder man en gruppe hvor det er ontopic eller smutter over i
dk.snak.* hirakiet og ævler løs der!!

--
Michael Frederiksen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-12-02 20:41

karstenBB wrote:
> For e.p. gælder det bar om at score nogle point, så tag ikke hans svar
> for gode vare !!!!!

Jeg kan oplyse at jeg på baggrund af ovenstående indlæg, samt ca. 12 andre,
har fremsendt en abuseklage indeholdende msg-id's til Worldonline, der er
kandu.dk's news-leverandør.

Hvis de mod forventning ikke gør noget ved problemet, må jeg jo forfatte en
artikel til computerworld/comon.dk/politiken/hvem der end gider høre på det.

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 28-12-02 01:35

> [...]
en
> artikel til computerworld/comon.dk/politiken/hvem der end gider høre på

Det lyder super, du har min støtte 100%!!

--
Michael Frederiksen