hjælp ang model - File 1 of 1 - DCP_0071.J~
Fra : Julemand

Dato : 26-12-02 04:39

er der en der kan fortælle mig hvilken model denne honda er, den er fra
71 og er en 450 ccm og hvor kan jeg finde data på den

Hilsen Bo

Fra : Richard Pade

Dato : 26-12-02 14:48

Kære Julemand,

Julemand wrote:

> er der en der kan fortælle mig hvilken model denne honda er, den er fra
> 71 og er en 450 ccm og hvor kan jeg finde data på den

Dit billede kom ikke med gennem skorstenen, da gruppen ikke modtager indlæg
med vedhæftede filer. Men efter årgangen at dømme må det være en af
efterfølgerne til den oprindelige CB450 "Black Bomber" - gætter efter
årstallet på en K2-model med bemaling a la CB750. (Den sidste udgave K3 kom
med skivebremse i 1972 (i Europa)).

Honda har en glimrende tidslinie for de fleste (japanske og amerikanske)
modeller; CB 450 er her:
http://www.honda.co.jp/pressroom/library/motor/sports/cb_cbx/index5.html

Du kan søge efter CB450 på Honda.co.jp og evt. få oversat siderne på
Altavisata Babelfish, men de fleste data sheets er lette at gennemskue på
japansk.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade