Virtual PC installation
Fra : [2400]Steen Rydahl

Dato : 25-12-02 23:26

"Det eneste jeg ønsked' mig til jul var Virtual PC..." - ikke fordi jeg
savner en pc, men bare fordi Danske Bank ikke giver mig adgang fra
Mac'en.

Et rart menneske har givet mig en kopi af Virtual PC, men jeg kan ikke
installere det. Jeg får følgende fejlmelding:

"Virtual PC could not start up. Some required pieces af the Virtual PC
application package could not be found. This can be caused by
duplicating or copying th original Virtual PC application. Please
re-install Virtual PC."

Det er jo klar tale. Er der nogen, der kender til en måde omgå denne
usportslige spærring?

Steen
http//home4.inet.tele.dk/~rydahl

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 25-12-02 23:57

[2400]Steen Rydahl <rydahl@post4.tele.dk> wrote:
> Det er jo klar tale. Er der nogen, der kender til en måde omgå denne
> usportslige spærring?

Mntjaaaeee.. Du kunne måske overveje at købe programmet - så følger der
sikkert en fin installer med :)

--
-Lasse-

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-12-02 00:37

> [...]

> re-install Virtual PC."
>
> Det er jo klar tale. Er der nogen, der kender til en måde omgå denne

Velkommen på Usenet med din fine MacSOUP !!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-02 04:57

[2400]Steen Rydahl <rydahl@post4.tele.dk> wrote:

> Det er jo klar tale. Er der nogen, der kender til en måde omgå denne
> usportslige spærring?

Installér fra den oprindelige installationsfil. Det kræver så blot at du
har et validt serienummer, første gang du kører programmet.

Installationsfilen kan downloades fra:

www.connectix.com
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : [2400]Steen Rydahl

Dato : 27-12-02 11:25

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Installér fra den oprindelige installationsfil. Det kræver så blot at du
> har et validt serienummer, første gang du kører programmet.
>
> Installationsfilen kan downloades fra:
>
> www.connectix.com

Tak, Per, det var et konstruktivt råd. Nu har jeg imidlertid søgt på
www.connectix.com uden held. Jeg har søgt efter 'installation 5" uden
held. Har du et godt råd om, præcis hvordan jeg skal søge?