tyverisikring af Aprilla rally
Fra : Seth Mefistofoles

Dato : 25-12-02 15:31

Jeg har set at der skulle findes en tyverisikring på min Aprilla rally, det
er en lille knup på den ene side. Jeg har læst om sikringen i bogen, men der
står intet om hvorledes den aktiveres, jeg har prøvet at rykke lidt i den
uden resultat. er der nogen der ved hvordan.

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-12-02 19:38

"Seth Mefistofoles" <Mefi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> står intet om hvorledes den aktiveres, jeg har prøvet at rykke lidt i den
> uden resultat. er der nogen der ved hvordan.

Den knop du har set på siden, det er til en "wire lås" som kan slynges rundt
om næsten hvad som helst og så monteres på knoppen.

Kim Larsen