Nokia 3510 + lille uheld
Fra : keddeyamse

Dato : 25-12-02 18:35

jeg har lige fået en Nokia 3510 her til jul. det er med sonofon variant
som bare køre videre på mit det gamle! men så ville jeg spørge dem noget
mms i deres kundeservice men den var lukket så sagde svaren at jeg kunne
ringe til 80295050 og så kunne jeg vælge nogle ting igen så var der et
punkt der med ophævnign af telefon spærring elle sådan noget jeg ville
bare høre hvad det var så jeg klikkede 3 og så var der en "computer"
igen der sagde noget, at jeg skulle indtaske min IMEI nummer det gør jeg
så så får jeg en kode og en beskrivelse på hvordan jeg gør meen de sagde
ikke noget med hvor meget jeg skulle koste hmm men så vidt jeg ved så
koster det en del men det ved jo ikk at det er "mig" jo kun at det er
den telefon hmm? kommer jeg til at betale?? elle hva har skrevet det ned
med koden. men når det ikke siger noget eller comuteret ikke siger noget
så går jeg ud fra at det ikk kosnter noget

http://www.kandu.dk/

Fra : zomp

Dato : 20-08-03 08:25

luk dit spørgsmål

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-08-03 10:20

En Kandu-bruger skrev:

>luk dit spørgsmål

Luk Kandus usenet-adgang!

http://www.kandu-vikanikke.dk/

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 20-08-03 11:56

> Luk Kandus usenet-adgang!

Lasse, vi har ikke altid været enige, men me dette her...
LUK DA FOR HEL*** for Kandus adgang til news grups.
Det er da skide irriterende med sådan en komentar, som står og vifter alene
i vinden. " Luk dit spørgsmål"
Dohhhhhhh.

Mvh..Søren Jørgensen