Espresso(maskine)
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 25-12-02 18:21

Glædelig jul.

Jeg husker at emnet om espressomaskiner har været oppe at vende før, så
tilgiv mig, hvis jeg spørger om noget, som I allerede har svaret på.

Vi fik en Krups Café Presso 10 i går. Men kan ikke læse nogle
specifikationer uden på kassen.
Er der ikke noget med, at det er meget vigtigt, at sådan en maskine kan
holde et vist tryk?

Har andre gode/dårlige erfaringer med ovennævnte maskine, vil jeg meget
gerne høre dem.

Jeres erfaringer skal indgå i overvejelserne om at bytte maskinen til en
anden - hvad det så ellers skal være for en? Vi er villige til at smide
nogle ekstra kroner i en eventuel byttehandel hos forhanlderen ...

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Gjøl

Dato : 25-12-02 19:14

Mich. Ottosen wrote:
> [...]
> specifikationer uden på kassen.
> Er der ikke noget med, at det er meget vigtigt, at sådan en maskine
Vi har nu haft en i flere år, den har ikke givet os nogen grund til at lade
være med at drikke ekspresso eller Capuchino.
Den er såmænd helt fin, også med en del år på bagen.