Hvordan slettes operatørlogo på 8850?
Fra : Iznogood

Dato : 25-12-02 18:08

Kan nogen hjælpe med koden til at slette operatørlogo på en 8850? Jeg er
ikke interesseret i at sende et "tomt" logo, men blot i koden til at slette
det aktuelle.

Mvh

Per

Fra : V-Toby

Dato : 25-12-02 18:50

Prøve dette: http://mobil.sol.dk/
det er her jeg gøre det!!

Med Venlige Hilsen
Tobias Klint

Fra : Iznogood

Dato : 25-12-02 18:54

"V-Toby" <Tobias_H_Klint@Hoymail.com> skrev i en meddelelse
> Prøve dette: http://mobil.sol.dk/
> det er her jeg gøre det!!
>
> Med Venlige Hilsen
> Tobias Klint

Hej Tobias

Tak for dit råd, men jeg vil jo netop IKKE sende et "tomt" logo til
telefonen, men blot have den kode, som jeg skal indtaste for at slette det
lagrede operatør-logo (købt telefonen af en fyr, som havde samme udbyder som
mig), men ikke samme "smag" i logoer)

Med venlig hilsen

Per

Fra : Th Frydensberg

Dato : 25-12-02 19:15

der er ingen kode der kan slette logo ...kun på 3310 30
*#OPR0LOGO#

altså :

*#67705646#

Fra : Dan Molberg

Dato : 25-12-02 20:00

"Iznogood" <findesej@findesej.dk> wrote in message
> Kan nogen hjælpe med koden til at slette operatørlogo på en 8850? Jeg er
> ikke interesseret i at sende et "tomt" logo, men blot i koden til at
slette
> det aktuelle.
Send mig en e-mail med dit nummer og din udbyders navn.

beyond_@_repair_._dk

Fra : Iznogood

Dato : 26-12-02 00:06

"Dan Molberg" <beyond@repair.void> skrev i en meddelelse
> Send mig en e-mail med dit nummer og din udbyders navn.
Hej Dan

Mail sendt. Udbyeren er Telmore.

Mvh

Per J