Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
xp driver til USB reader?
Fra : 10-4!

Dato : 25-12-02 17:39

Hej gruppe. Jeg har lige købt et bruget HP digitalcamera med CF reader, men
jeg har ingen xp driver til readeren, er der nogen, der ved, hvor jeg kan
hente en driver?

på forhånd tak

Ninett

Fra : Gjøl

Dato : 25-12-02 17:53

10-4! wrote:
> Hej gruppe. Jeg har lige købt et bruget HP digitalcamera med CF
> reader, men jeg har ingen xp driver til readeren, er der nogen, der
> ved, hvor jeg kan hente en driver?

Hvis det er en USB kortlæser, så behøver du ikke en driver i XP, den skal
blot sættes til og så vviser den sig som en ny HD, under Denne Computer

Fra : 10-4!

Dato : 25-12-02 18:25

"Gjøl" <canislupus@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er en USB kortlæser, så behøver du ikke en driver i XP, den skal
> blot sættes til og så vviser den sig som en ny HD, under Denne Computer

Tak for din assistance.
Sådan ser det også ud, men jeg får en meddelelse om at installationen ikke
er korrekt udført og at den nye hardware derfor ikke vil fungere korrekt. og
når jeg går ind i enhedshåndteringen står kortlæseren i UBS porten med et
stort gult spørgsmålstegn. Når jeg går ind i egenskaber får jeg at vide, at
den nye hardware ikke er xp kompatibelt. Og jeg havde lige sådan glædet mig.
PIW. Har du en ide?

Fra : Gjøl

Dato : 25-12-02 18:35

10-4! wrote:
> Og jeg havde lige sådan glædet mig. PIW. Har du en ide?

Hvis du ikke har prøvet følgende:
du kunne gå ind på Kortlæserens producent hjemmeside og se om der skulle
være en driver i en opdateringsversion til XP.
Downloade den og gemme den i en mappe og derefter åbne den.
Hvis det er en zip fil skal du lige have et udpakningsprogram.

Fra : 10-4!

Dato : 25-12-02 18:59

> [...]
> Downloade den og gemme den i en mappe og derefter åbne den.
> Hvis det er en zip fil skal du lige have et udpakningsprogram.

jeg kan ikke se producentens navn, der står kun at det er en FC USB CF
reader/writer med serienunnmer og modelnummer. Jeg har ledt efter drivers på
Google, men kan ikke finde noget, jeg kan bruge.

Men tusind tak for din ide og hjælp.

og forresten: Glædelig jul!

Ninett