Concorde C5 Light
Fra : Jan

Dato : 06-03-01 21:53

Jeg har købet en Concorde C5 light til mit nystartede firma.
Jeg er ikke kommet igang med programmet før min 30 dages support
udløb, og nu har jeg opstartsproblemer.
Er der nogen der har dannet en "erfaringsudvekslingsgruppe" omkring
Concorden, og hvor kan jeg finde det.
Hilsen
Jan

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-03-01 13:42

On Tue, 6 Mar 2001 21:52:58 +0100, "Jan" <janborasmussen@12move.dk>
wrote:

>Er der nogen der har dannet en "erfaringsudvekslingsgruppe" omkring
>Concorden, og hvor kan jeg finde det.

Du kan skrive om dine problemer her, eller hos http://www.eksperten.dk
under økonomiprogrammer. I hvert på sidstnævnte, er der gode råd at
hente.

Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Erik P. Ernst

Dato : 07-03-01 16:17

"Jan" <janborasmussen@12move.dk> wrote in message
> [...]
> udløb, og nu har jeg opstartsproblemer.
> Er der nogen der har dannet en "erfaringsudvekslingsgruppe" omkring

I lyset af den nylige fusion af Damgaard Data og Navision Software er du
også velkommen
http://www.navision.net. (Navisiondamgaard Online User Group). Her
findes en speciel dansk gruppe, hvor C5 spørgsmål er
velkommen.

Mvh
Erik Ernst

Fra : Jan

Dato : 07-03-01 21:44

tak til de to nævnte forslag,
jeg vil kigge på de sider/site
Jan

Fra : Henrik Vest

Dato : 08-03-01 14:15

> Er der nogen der har dannet en "erfaringsudvekslingsgruppe" omkring
> Concorden, og hvor kan jeg finde det.

Under www.Yahoogroups.com (det gamle www.egroups.com ) er der en
brugergruppe der hedder ConcordeC5 - men det kræver at du tilmelder dig
(gratis) ...

mvh
Henrik V