Skift af ruller på Sonic
Fra : Lysgaard

Dato : 25-12-02 13:24

Jeg har sat en Basic udstødning fra THansen på min Sonic, men det blev
den sløv af i optrækket.
Der fulgte et sæt ruller med. Skal jeg bruge dem, og hvordan skifter jeg
dem ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 25-12-02 14:42

"Lysgaard" <Lysgaard.news@kandu.dk> wrote in message
> Jeg har sat en Basic udstødning fra THansen på min Sonic, men det blev
> den sløv af i optrækket.

De scooter jeg har set med en basic har ikke haft særligt godt op træk. Min
erfaring med udstødninger til scooter er at den orginale udstødning giver
det bedste bundtræk.

> Der fulgte et sæt ruller med. Skal jeg bruge dem, og hvordan skifter jeg
> dem ?

Ja der skal nok andre ruller på. Det bedste er at købe en polini æske med
forskellige ruller. og prøve sig frem.
Men start med at montere de ruller der var med til udstødningen. Kig lidt
Hekto's hjemmeside http://www.hekto.dk/speedfight/begr.htm

mvh. Thomas

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 25-12-02 17:59

"Thomas" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Min
> erfaring med udstødninger til scooter er at den orginale udstødning giver

Jeg har set massere af scootere der trækker bedre med basic. f.eks yamaha
neo's, og min egen SFX!!

--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."