FrontPage 2000
Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 25-12-02 12:37

Jeg har FP 2000. desuden har jeg office XP (alså uden fp)
når jeg indlæser FP 2000, kommer office programlinien ikke automatisk frem
som normalt.
hvad kan jeg gøre for at fp 2000 kører som en integreret del af xp, uden at
undertrykke office programlinien.
på forhånd tak
kjeld bentzen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-12-02 12:42

"Kjeld Bentzen" <bentzen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> automatisk frem som normalt.
> hvad kan jeg gøre for at fp 2000 kører som en integreret del
> af xp, uden at undertrykke office programlinien.

1. efter installation af FP - genstart maskinen
2. start - programmer -Microsoft-office værktøjer -Microsoft-Office
programlinie

FP vil altid fungere som en separat del, men vil dog ligge i samme mappe som
office XP, og vil også være
i office-programlinien (naturligvis under forudsætning af, at installationen
er lagt samme sted)

--
ahw

Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 29-12-02 11:49

tak for dit svar
men når jeg læser fp 2000 korrekt ind i office sker der det, at når jeg
genstarter maskinen, skal jeg manuelt åbne officelinien. uden fp2000
startede den op automatisk. men det er der måske ikke noget at gøre ved.
med venlig hilsen
kjeld bentzen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-02 18:02