Motorlejer i Suzuki K50
Fra : /Ole

Dato : 25-12-02 11:05

½øjs@

Jeg har en Suzuki K50, den 4-gearet, hvor motorlejerne er slidte. Er det
lidt af et helvede at komme til? De sagde hos Mini-Motor, at det ville koste
et par tusind, hvis de skulle gøre det, men jeg håber, at jeg kan finde én,
der er frisk på det. Hvad må det koste?
Det skal lige siges, jeg ikke er ret god til at lave sådan noget selv.

/Ole

Fra : /Ole

Dato : 25-12-02 11:08

Lige en tilføjelse. Jeg har lige set, at T. Hansen (jeg ved godt, hvad I
mener om det) har et renoveringssæt til 199.- Er det alt, jeg skal bruge?

/Ole

Fra : Christian Andersen

Dato : 25-12-02 12:07

Ikke hvis du ikke vil lave det om igen om 14dage , DET holder bare ikke !!!

Christian Andersen

ICQ 34472580
http://www.escort-cosworth.dk

Fra : JW

Dato : 25-12-02 19:34

"Christian Andersen" <cas1@mail1.stofanet.dk> skrev i en news:3e099169$0$1780$ba624c82@nntp03.dk.telia.net
> Ikke hvis du ikke vil lave det om igen om 14dage , DET holder bare ikke !!!

Mener du dermed, at SKF-lejer ikke kan holde?

Fra : Christian Andersen

Dato : 25-12-02 21:19

Ved bare sidst jeg købte lejer der nede var det ikke skf !

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-12-02 15:01

On Wed, 25 Dec 2002 21:18:45 +0100, Christian Andersen wrote:

> Ved bare sidst jeg købte lejer der nede var det ikke skf !
>

> "JW" <ingen@spam.tak> skrev i en meddelelse

> !!!

*SUK*!

//Martin

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 27-12-02 00:44

"Martin L. Johansen" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> *SUK*!

Tror vi kæmper en dødsdømt krig :(

--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."
(Bill Gates, Microsoft's founder, 1981)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 27-12-02 18:24

On Fri, 27 Dec 2002 00:43:45 +0100, Michael Frederiksen wrote:

> Tror vi kæmper en dødsdømt krig :(

Jeg vil kæmpe til den dag jeg er 80 år og skindød - før helmer jeg ikke.
Så svært kan det altså heller ikke være. Det er ren og skær ulydighed
fra mange af de gengangere der gang på gang quoter som et svin skider i
stalden...

:o/

//Martin

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 27-12-02 19:38

> [...]
> Så svært kan det altså heller ikke være. Det er ren og skær ulydighed
> fra mange af de gengangere der gang på gang quoter som et svin skider i

Jeg orker det ikke, mit killfilter bliver snart meget aktivt, jeg gider ikk
det pis mer :'(

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 27-12-02 20:44

On Fri, 27 Dec 2002 19:38:20 +0100, Michael Frederiksen wrote:

> Jeg orker det ikke, mit killfilter bliver snart meget aktivt, jeg gider
> ikk det pis mer :'(

Jeg kan godt forstå dig, og jeg er selv meget tæt på at lære hvordan mit
killfilter funker.

Vi må stå sammen!! Og kæmpe en brav kamp!

//Martin

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 28-12-02 01:39

> Jeg kan godt forstå dig, og jeg er selv meget tæt på at lære hvordan mit
> killfilter funker.

Hvis du bruger OE går du op i meddelse og vælger bloker afsender.. du skal
bare have high lightet den bruger du vil blokere.. ganske simpelt! mit
problem er at jeg er for tolerant!

> Vi må stå sammen!! Og kæmpe en brav kamp!

og støtte Hans Jørgensen i news:slrnb0pb5n.f4p.haj@enterprise-server.dk med
hans sag!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 29-12-02 00:12

On Sat, 28 Dec 2002 01:38:46 +0100, Michael Frederiksen wrote:

> Hvis du bruger OE går du op i meddelse og vælger bloker afsender.. du
> skal bare have high lightet den bruger du vil blokere.. ganske simpelt!
> mit problem er at jeg er for tolerant!

OE? Det lyder som noget Winblows halløj Jeg bruger PAN under
Linux/KDE og har ikke lige rodet med filtre. Men det skal jeg da lige
have taget mig sammen til. Jeg har aldrig rigtig haft brug for det, da
jeg som regel lukker ørene for møg, men kandu.dk indlæg grænser ikke kun
til møg, min minder mig om en gyldespreder...

> og støtte Hans Jørgensen i
> news:slrnb0pb5n.f4p.haj@enterprise-server.dk med hans sag!

Synes ikke lige den virker. Kan du give et ref.?

//Martin

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 29-12-02 16:23

> [...]
> jeg som regel lukker ørene for møg, men kandu.dk indlæg grænser ikke kun
> til møg, min minder mig om en gyldespreder...

Hehe, jo, Bill G styrer stadig min verden.. :(
Jeg har rodet lidt med Mandrake 8.0 og både Gnome og KDE, men jeg synes ikke
rigtig det er noget så'en.. jeg overvejer at skaffe mig en RH 8 og kigge
lidt nærmere på som server, da jeg har en 300 MHz stående og snurre med en
SBS4.0, som desværre er begrænset til 2 klienter, og i huset er der 5-6
computere, så den er lidt ubrugelig alligevel..
Men det kræver vel lidt tid at sætte sig ind i sådan noget linux halløj??
hvordan med kompatibilitet til f.eks. M$ Office produkterne under linux
officepakker??

> Synes ikke lige den virker. Kan du give et ref.?

jeg kan ikke lige finde indlægget nu, men det var noget med at han havde
sent en klage til cybercity som udbyder netgroup adgangen til kandu, og bad
dem lukke for det.. cirka! jeg prøver lige at lede lidt mere efter det ;)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 29-12-02 19:12

On Sun, 29 Dec 2002 16:22:38 +0100, Michael Frederiksen wrote:

> Hehe, jo, Bill G styrer stadig min verden.. :( Jeg har rodet lidt med

Det er længe siden han har styret min verden

> [...]
> lidt tid at sætte sig ind i sådan noget linux halløj?? hvordan med
> kompatibilitet til f.eks. M$ Office produkterne under linux

Ja og nej. Besøg min hjemmeside og kontakt mig via adresserne på contact
siden. Jeg vil ikke skrive min mail her, da mange robotter søger efter
adresser de kan spamme.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig hvis du er interesseret i Linux begynder
hjælp. Det er langt fra så svært som folk måske siger, og som det måske
føles i starten man prøver.

Jo tak

//Martin

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 29-12-02 19:13

On Sun, 29 Dec 2002 19:11:40 +0100, Martin L. Johansen wrote:

> Ja og nej. Besøg min hjemmeside og kontakt mig via adresserne på
> contact siden. Jeg vil ikke skrive min mail her, da mange robotter
> søger efter adresser de kan spamme.

Uden adressen til hjemmesiden kommer du ikke så langt Glemte den
lige i farten...

http://www.ares-design.com

//Martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-12-02 20:10

Michael Frederiksen wrote:
> [...]
> dem lukke for det.. cirka! jeg prøver lige at lede lidt mere efter det ;)

Det var nu tiscali jeg sendte til, da det er dem der udbyder news til kandu.dk :)

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 29-12-02 20:24

> Det var nu tiscali jeg sendte til, da det er dem der udbyder news til
kandu.dk :)

My mistake, jeg havde ikke lige indlægget ved hånden :)

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 29-12-02 16:25

"Martin L. Johansen" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> Synes ikke lige den virker. Kan du give et ref.?

Det er i tråden med "Pas på e.p. han snyder med point"

Hans Jørgensen skrev:
"
karstenBB wrote:
> For e.p. gælder det bar om at score nogle point, så tag ikke hans svar
> for gode vare !!!!!

Jeg kan oplyse at jeg på baggrund af ovenstående indlæg, samt ca. 12 andre,
har fremsendt en abuseklage indeholdende msg-id's til Worldonline, der er
kandu.dk's news-leverandør.

Hvis de mod forventning ikke gør noget ved problemet, må jeg jo forfatte en
artikel til computerworld/comon.dk/politiken/hvem der end gider høre på det.

mvh Hans

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 29-12-02 19:09

On Sun, 29 Dec 2002 16:25:25 +0100, Michael Frederiksen wrote:

> Det er i tråden med "Pas på e.p. han snyder med point"

Okay.

> [...]
>
> Hvis de mod forventning ikke gør noget ved problemet, må jeg jo
> forfatte en artikel til computerworld/comon.dk/politiken/hvem der end

Jeg står 100% bag dig!

//Martin

Fra : JW

Dato : 27-12-02 02:12

"Christian Andersen" <cas1@mail1.stofanet.dk> skrev i en news:3e0a129e$0$1745$ba624c82@nntp03.dk.telia.net
> Ved bare sidst jeg købte lejer der nede var det ikke skf !

Gik bare ud fra, at oplysningerne på
<http://thansen.dk/product.asp?c=109738543&n=282516499&pn=282516501>
var korrekte.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-12-02 22:39

JW wrote:
> Mener du dermed, at SKF-lejer ikke kan holde?

Ikke altid..

(hint: har du hørt om 2. sortering? det findes også i leje-industrien)

mvh Hans

Fra : JW

Dato : 26-12-02 02:22

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en news:slrnb0k9ao.f02.haj@enterprise-server.dk

> (hint: har du hørt om 2. sortering? det findes også i leje-industrien)

Selvfølgelig, men så står der bare ikke SKF på dem...

Fra : /Ole

Dato : 26-12-02 08:49

Helt fint, men er der nogen, der har svar på mine spørgsmål?

/Ole

Fra : DWM

Dato : 28-01-03 00:38

> Helt fint, men er der nogen, der har svar på mine spørgsmål?

Længe siden du har postet ovenstående men jeg tillader mig at
svare alligevel. De (SKF lejerne fra thansen) kan ikke anbefales
til en K50 motor med 8.5HK tun. Så kan du skifte dem igen efter
2 måneder. De er sikkert udmærket hvis der ikke er pillet ved motoren.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Hekto

Dato : 26-12-02 10:45

In article <audljb$8r6$1@dknews.tiscali.dk>, ingen@spam.tak says...

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en news:slrnb0k9ao.f02.haj@enterprise-server.dk

> Selvfølgelig, men så står der bare ikke SKF på dem...

Skiller de dem så ad, og tager navnet af?

.... eller måler de kuglerne, og laver en specielt dårlig lejeskål uden
navn, og propper kuglerne i?

--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : JW

Dato : 27-12-02 01:31

"Hekto" <bs@NOSPAMhekto.dk> skrev i en news:MPG.1874edfdd9a9957b9896a3@news.sunsite.dk

> Skiller de dem så ad, og tager navnet af?
>
> ... eller måler de kuglerne, og laver en specielt dårlig lejeskål uden
> navn, og propper kuglerne i?

*LOL* ...Det sidste, naturligvis

Men seriøst, jeg tvivler på, du får SKF til at indrømme, de producerer
sekunda-varer. De laver selvfølgelig lejer i mange kvaliteter, men de
overholder vel de specs, de sælges på, mon ikke?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-12-02 11:38

JW wrote:
> Selvfølgelig, men så står der bare ikke SKF på dem...

Eftersom navnet bliver fræset i lejeskålen før kuglerne bliver trykket i,
går jeg stærkt ud fra at der også står SKF på dem der ryger ud som
2. sortering.

mvh Hans