Netscape 7 - en tung kleppert
Fra : Leif Hesselberg

Dato : 25-12-02 10:41

Hej

Jeg har altid været glad for Netscape. Jeg er glad for allround
funkktionerne.
Brugte tidligere 4.7 under OS9.2.
Har nu skiftet til ny maskine OS10.5.1 og Netscape 7.
Den er uhyggelig langsom i forhold til den gamle.
Findes der hurtigere vesioner til OSX?

mvh.

Leif Hesselberg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 25-12-02 11:05

Leif Hesselberg <leifberg@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
> Brugte tidligere 4.7 under OS9.2.
> Har nu skiftet til ny maskine OS10.5.1 og Netscape 7.
> Den er uhyggelig langsom i forhold til den gamle.

Mozilla

http://www.mozilla.org/

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper

Dato : 25-12-02 12:42

> [...]

> Brugte tidligere 4.7 under OS9.2.
> Har nu skiftet til ny maskine OS10.5.1 og Netscape 7.
> Den er uhyggelig langsom i forhold til den gamle.

Jeg kan kun anbefale dig at kigge på OpenSource versionerne Mozilla 1.3a
og Chimera Navigator 0.6 Nightly Build fra 20. Dec.

Hvad er det for en maskine og hvormeget RAM har du?
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water."

Fra : Leif Hesselberg

Dato : 25-12-02 16:26

Jesper wrote:

>Jeg kan kun anbefale dig at kigge på OpenSource versionerne Mozilla 1.3a
>og Chimera Navigator 0.6 Nightly Build fra 20. Dec.
>
>Hvad er det for en maskine og hvormeget RAM har du?

Hej

Jeg har en eMac 700mhz/640mbRAM.
Jeg har nu Mozilla i.2 og det kører langt hurtigere nu. Tak.

Leif

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 26-12-02 04:02

Hej Leif