Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jubii(ikke .com) - jeg har ...
Fra : ab

Dato : 25-12-02 10:19

.... fået et digikamera i julegave, så nu behøver jeg ikke ønske mig en
scanner.

ab

Fra : Jan Larsen

Dato : 25-12-02 10:25

Tillykke - Hvilket

Fra : ab

Dato : 25-12-02 10:36

Jan Larsen wrote:
> Tillykke - Hvilket

Det er et Nikon Coolpix5700 (fra min arbejdsgiver på visse betingelser) -
gad vide, om man kan få et Ueller andet) filter til et sådant mystisk
"træk-og-slip"-objektiv ? - Det ser ikke ud til, at der er gevind til det så
det er nok ikke en mulighed.

ab

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 25-12-02 12:57

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>(fra min arbejdsgiver på visse betingelser)

Hva' er det <.

Fra : Pico

Dato : 25-12-02 12:24

ab wrote:
> ... fået et digikamera i julegave, så nu behøver jeg ikke ønske mig en
> scanner.

Tillykke med det.
Har du så tænkt dig at fotografere alle de opskrifter konen vil have
en kop af
Pico