Hvorledes donloader man filerne
Fra : Jens Juul Andersen

Dato : 25-12-02 01:30

Hvorledes donloader man filerne fra dk.binaer.musik så de kan afspilles på
QuickTime Player ?
Netscape® Communicator 4.8

Jens

Fra : Jesper

Dato : 25-12-02 12:44

Jens Juul Andersen <jens.juul@jja.dk> wrote:

> This is a multi-part message in MIME format.
> --------------BDDFB79FF0C1B6051A00B47E Content-Type: text/plain;
> charset=iso-8859-1; x-mac-type="54455854"; x-mac-creator="4D4F5353"
>
> Hvorledes donloader man filerne fra dk.binaer.musik så de kan afspilles på
> QuickTime Player ? Netscape® Communicator 4.8
>
> Jens

Det gør du ikke i Netscape. Hent YA-Newswatcher 5,den er god og gratis,
du markere bare den gruppe af indlæg der skal hentes og taster Ævle+B,
så bliver de hentet, sammenføjet og afkodet.
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water."

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 25-12-02 13:00

Jesper <spam@spam.spam.invalid> wrote:

> Det gør du ikke i Netscape. Hent YA-Newswatcher 5,den er god og gratis,
> du markere bare den gruppe af indlæg der skal hentes og taster Ævle+B,
> så bliver de hentet, sammenføjet og afkodet.

Virker den også i OS 9 ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper

Dato : 25-12-02 17:24

> Virker den også i OS 9 ?

Det er et OS 8/9 program, findes ikke til OS X

Fra : Jens Juul Andersen

Dato : 25-12-02 22:13

Jesper - Tak for svaret
YA-Newswatcher 5 findes ikke mere.
Den hedder nu Thoth version 1.5.10 og er shareware.
Den ser ud til at virke, så tak for hjælpen og Godt Nytår.

Venlig hilsen
Jens Juul Andersen

Fra : Morten Lind

Dato : 25-12-02 17:20

Jens Juul Andersen <jens.juul@jja.dk> wrote:

> Hvorledes donloader man filerne fra dk.binaer.musik så de kan afspilles på
> [...]

Glædelig jul, Jens.....(fra Djævleøen)
Først ville jeg have spurgt, hvorfor du bruger sådan noget "gammelt"
software

Men så glædede jeg mig over, at du var hér og kom til at tænke på - (ja,
jeg FIK ondt i hovedet) - at i byggebranchen er det jo de gamle
materialer, der består, ikke de nye - så det er nok derfor(fnis...).

Og et velsignet nyt år fra Morten Lind
--
Hverken enten eller, blot både og.....
http://belzebub.biz