Mærker på fzs 600 Fazer
Fra : John T. Sørensen

Dato : 24-12-02 21:32

Hej er der nogle der har erfaring med at sætte mærker
på motorcykler, jeg har hørt noget om di skal sættes
i sulfovand for at kunne flytte dem til mærkerne sætter lige eller hvad ???

Hilsen og god jul
John

Fra : Freddy Lang

Dato : 25-12-02 10:25

"John T. Sørensen" <jts@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej er der nogle der har erfaring med at sætte mærker
> på motorcykler, jeg har hørt noget om di skal sættes
> i sulfovand for at kunne flytte dem til mærkerne sætter lige eller hvad
???

Jeg tør ikke sige, om det er måden at gøre det på, men det lyder ikke helt
dumt. Jeg kan huske engang hvor jeg skulle sætte solfilm i en bil, og da
blev ruderne og filmen pladret til med vand, så det hele var pladdervådt,
mens jeg satte filmen på plads. Og der er vel ikke så stor forskel på
solfilm og klistermærker. Men jeg ved ikke, om sulfoen kan skade klisteret,
så det må jo næsten bare være et forsøg værd...
Fortæl endelig, hvad du finder frem til. Og held og lykke med projektet.

Mvh
Freddy

Fra : Anet

Dato : 29-12-02 23:34

Hejsa

Jeg har en Fazer 1000 her fra år 2002. Der står kun Yamaha på den og jeg
ville gerne at der også skulle stå fazer 1000 på den. Så jeg gik ned i den
nærmeste skiltebutik og spurgte dernede om de kunne lave noget til mig. Jeg
havde et udenlandsk blad hvori der var hvordan der på de tyske fazere stod
med en lidt skæv skrift. I skiltebutikken lavede de et forslag til skrift og
størrelse og lovede at sætte det på for mig. 2 x fazer og 2 x 1000 kostede
med påsætning ca. 250 kroner.

--
Hilsen

Anet
Fazer 1000

Fra : RacerNiels

Dato : 02-01-03 11:17

"Anet" <anet@hotmail.com> wrote in message news:<3e0f7854$0$132$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Hejsa
>
> Jeg har en Fazer 1000 her fra år 2002.

En pige på en Fazer 1000.... respekt!

Godt nytår,
Niels *OT for tiden - det er jo vinter*

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 02-01-03 14:39

> En pige på en Fazer 1000.... respekt!

...Det er nu ikke så unormalt efterhånden (heldigvis, det ser sq godt
ud), jeg har da set piger på R1, CBR900, Harley'er ..u name it.

...og ikke at forglemme en pige på en eller anden 600, som kørte så
voldsomt fra mig og min smart-ass-R1 på Knutstorp

Kenneth
R1

Fra : Mads Lund

Dato : 02-01-03 15:46

> ..Det er nu ikke så unormalt efterhånden (heldigvis, det ser sq godt
> ud), jeg har da set piger på R1, CBR900, Harley'er ..u name it.

Jeg kender også en lyshåret pige på 165 cm , som kører GSXR1100 og store
Harlyer, og det går da meget godt. It's all about attitude.

> ..og ikke at forglemme en pige på en eller anden 600, som kørte så
> voldsomt fra mig og min smart-ass-R1 på Knutstorp

Hvilket minder mig om en historie fra offroad klubben, hvor en pige gerne
ville med på en fællestur. Hvilket hun modstræbende fik lov til. Og hun var
enda så flinkt at hun pænt holdt og ventede på drengene

Mads Lund
Ninja9RT