God (h)jul og godt vejgreb til alle vinter~
Fra : dots

Dato : 24-12-02 16:59

Nogen herfra der skal på vintertræf ?
-- *<
- dots-
Honda CRM125R

Fra : Pede Larsen

Dato : 24-12-02 17:09

Vinter træf hvorhenne ??

Pede Larsen (Næstved)
En 2 takter har 2 takter for lidt
Suzuki DR350S
www.pedelarsen.dk
"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote in message news:aua08i$lq9$1@sunsite.dk...
> Nogen herfra der skal på vintertræf ?
> -- *<
> - dots-
> Honda CRM125R

Fra : dots

Dato : 24-12-02 17:22

"Pede Larsen" <pede@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3e08868f$0$1753$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Vinter træf hvorhenne ?

Jeg har hørt om Trangia Vintertræf, det skulle vist være midt februar og ved
Kolding.

-dots-
Honda CRM 125 R, som trænger til at få rørt sig i den kolde tid

Fra : RasmusZX9R

Dato : 24-12-02 19:50

:
> Vinter træf hvorhenne ??

Suså MC fra Næstved plejer da at holde et i starten af Januar.
Tjeck lige det.
Mvh
Rasmus ZX9R-C og ZX6R-G (til salg) og ikke vinterkørende på to hjul.

http://www.kandu.dk/

Fra : armand

Dato : 25-12-02 14:48

dots <dots@tdcadsl.dk> skrev i en news:aua08i$lq9$1@sunsite.dk...
> Nogen herfra der skal på vintertræf ?

Jeg er netop blevet mindet om at der afholdes vintertræf i nabobyen (og dét
er ikke Næstved!) den første weekend i det nye år - Måske man skulle finde
én der har en vintercykel på gaden at låne en tur af :-/

--
Armand.

Fra : dots

Dato : 25-12-02 16:42

Hej Armand

Nabobyen ??
Hvor er vi henne på kortet ?
Det ku da være skægt at følges med nogen fra NG til træf

-dots-
Honda CRM 125 R, Odsherred på Sjælland

Fra : m.grewy

Dato : 25-12-02 18:09

"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote in message news:aucjlf$hoh$1@sunsite.dk...

>Hvor er vi henne på kortet ?
>
> -dots-
> Honda CRM 125 R, Odsherred på Sjælland

Det er ihvertfald ikke derover som Armand snakker om (fredericia).
Og hvis jeg ikke tager meget fejl er det i vejle han mener

Michael

Fra : armand

Dato : 25-12-02 21:02

m.grewy <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Det er ihvertfald ikke derover som Armand snakker om (fredericia).
> Og hvis jeg ikke tager meget fejl er det i vejle han mener

Jup!
I uge 1, imens MC-Suså i Næstved holder deres traditionelle vintertræf i uge
2!

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-12-02 16:51

armand wrote:

> [...]
> er ikke Næstved!) den første weekend i det nye år - Måske man skulle finde
> én der har en vintercykel på gaden at låne en tur af :-/

Om så ikke andet så holder mc-roen træf på midtlolland i januar. Med gule ærter
og hele svineriet.

Ib Jakobsen