Ram til Dell PowerEdge 1550?!?
Fra : J. Tjelum

Dato : 24-12-02 13:11

Hej.
Jeg har netop købt 2 klodser Kingston Value 512mb/PC133 ECC Registered
(CS3) ram, har installeret dem, men maskinen starter ikke op :(
Jeg har dobbelttjecket at det er fuldstændig den ram-type den har brug
for (og det der sidder i pt, bare som original Dell ram). Jeg er klar
over at klodserne skal installeres 2 og 2. Langt de fleste maskiner
kan køre med Kingston Value ram. Der ér fremstillet ram præcist til
denne maskine/model, men jeg var da overbevist om at Kingston Value
kunne køre i den alligevel.
Er der andre der har erfaringer i denne retning? Er jeg galt
afmarcheret, eller burde det virke? Det er jo lidt trist at have
investeret i 1Gb ram til ingen verdens nytte!

Glædelig jul og på forhånd tak!

Mange hilsner J. Tjelum
Frederiksberg

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-01-03 09:44

tjelum@image.dk (J. Tjelum) crashed Echelon writing

> [...]
> afmarcheret, eller burde det virke? Det er jo lidt trist at have
> investeret i 1Gb ram til ingen verdens nytte!

Iflg. kingston skal du have fat i http://shor.ter.dk/393168299

Så det kan jo være, at maskinen ikke kan med Valueram.

--
Bjarke Andersen