Eudora 5.0 problem...
Fra : Testpersonen

Dato : 06-03-01 21:14

hejsa NG...

Håber der er nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig..
Igår virkede min Eudora.. idag siger den "bla bla bla entry bla bla..
msvcrt.dll" ????
Jeg har en meget skummel fornemmelse at der er noget galt med min msvcrt.dll
men hva ??
Nogle som har set hørt eller ved hva der er galt ?

Testpersonen...

Fra : Stretch

Dato : 06-03-01 22:29

"Testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> wrote:
> [...]
>men hva ??
>Nogle som har set hørt eller ved hva der er galt ?
--------------
Du har sikkert fået en gammel version af "msvcrt.dll". Find
Microsoft Libraries Update - filen SPEU.EXE indeholder alle de
opdaterede filer:
Start her:
http://www.microsoft.com/downloads/search.asp?

---- Kristian.

Fra : Testpersonen

Dato : 07-03-01 19:13

"Stretch" <logon@get2net.dk> wrote in message

> Du har sikkert fået en gammel version af "msvcrt.dll". Find
> Microsoft Libraries Update - filen SPEU.EXE indeholder alle de
> opdaterede filer:

jeg takker da for hjælpen men det virker ikke.. og så er de filer også ældre
en de som ligger i w2k's install dir..
og ja det er vist en gammel fil jeg har fået fat i .. den er fra 1997... men
den bliver brugt i et eller andet af windows og jeg kan ikke finde det
program som bruger det så jeg kan ikke slette den gamle og kopiere den nye
ind :(

Testpersonen

Fra : Stretch

Dato : 07-03-01 19:59

-----------
> [...]
>den bliver brugt i et eller andet af windows og jeg kan ikke finde det
>program som bruger det så jeg kan ikke slette den gamle og kopiere den nye
----------
OK, jeg gik ud fra at der var tale Win98 eller Me.
Men prøv at kikke i nyhedsgruppen "comp.eudora.mail.ms-windows" , evt
på dejanews. Ny kender jeg ikke Win2K , men er der ikke en Windows
update funktion du kunne bruge.

---- Kristian.

Fra : Testpersonen

Dato : 08-03-01 21:42

> [...]
> Men prøv at kikke i nyhedsgruppen "comp.eudora.mail.ms-windows" , evt
> på dejanews. Ny kender jeg ikke Win2K , men er der ikke en Windows

Nope den eneste upgrade funktion jeg fandt var at instalere w2k oven i ..
hårt og kontant men det virkede...

Testpersonen