Hvilke netaktiehandlere er bedst
Fra : Kay Larsen

Dato : 24-12-02 13:01

Hvad er erfaringerne med at handle aktier hos henholdsvis
stocknet.dk, euroinvestor.dk, nordnet.dk. Måske er der andre.
Hvem synes du er bedst. Dvs. på pris, oversigter på handel og nyheder,
indskydergaranti, mv.
og som ikke lukker forretningen i morgen eller overmorgen

--
regards@kaylarsen.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : JerryTM

Dato : 06-01-03 09:57

Jeg tror bare jeg vil anbefale din bank. Jeg bruger selv Nordea og de har en
fin og meget brugervenlig onlineinvestering. selvom kurtagen er høj altså de
normale min. 75 kr. så går det ikke ud over min forrentning. :)

Fra : Kay Larsen

Dato : 08-01-03 09:06

I ca. 4 mdr. har jeg brugt danske banks investeringsbutik til
handeler, hvor jeg lige kom over min. kurtagen.
Jeg tjente ca. 12.000, heraf gik de ca. 6.000 til banken til
kurtager, mdl. gebyr og depotgebyr. Dvs 6.000 til mig.
Jeg kunne jo også have tabt, hvad banken ikke kunne.
Jeg vil ikke nævne kreditrenten på likviderne, da den er næsten nul.
Jeg har brugt stocknet i et par måneder. Med en kurtage på kr. 20
pr. handel (de første 6 mdr.) og intet depotgebyr er chancen for gevinst
lidt større. Kreditrenten er i øvrigt også en anelse større.
Jeg har regnet ud, at havde jeg lavet de samme handeler i stocknet var
min gevindst blevet ca. 9.000.

--
regards@kaylarsen.com