Padborg Ring ??
Fra : S@nd

Dato : 24-12-02 11:14

Hej og rigtig glædelig jul!!!

Er der nogle herinde der ved noget om ´den nye "Padborg Ring", som skal
tages i brug i 2003?????
Jeg har forgæves søgt efter information, men det eneste jeg har fundet ud af
er, at man har holdt lav profil med ringen, da man ville have overstået
ankefristen for byggeriet, før man offentliggjorde den rigtigt - Men jeg
mener at ankefristen var midt i december, så nu må der da snart komme lidt
info.

Det var jo rart at vide om den skal afløse RR i Vandel.

Mvh.
--
S@nd
|| Bol d'Or ||

Fra : Rune Larsen

Dato : 24-12-02 12:37

S@nd wrote:

> Er der nogle herinde der ved noget om ´den nye "Padborg Ring", som skal
> tages i brug i 2003?????

Nej, men hvis nogen hører noget, må de for min skyld gerne skriver her i
NG'en!

> Det var jo rart at vide om den skal afløse RR i Vandel.

Jae, den kommende 600cc-challenge, som skal vises på Zulu til næste år, har
da planlagt et stævne på Padborg-ring iflg. DMU's hjemmeside.

RRF's klubblad som udkom for ikke så længe siden havde heller ingen omtale
af banen, så det er nok en del "secret squirrel" omkring det.

/Rune

Fra : RasmusZX9R

Dato : 24-12-02 19:58

> Er der nogle herinde der ved noget om ´den nye "Padborg Ring", som
skal
> tages i brug i 2003?????

Her står lidt:
http://www.motorsporten.dk/motorsnak/conference.asp?ThreadID=649#S0
Det er et link fra fra en tidligere tråd her i d.f.m.
Mvh
Rasmus ZX9R-C og ZX6R-G (til salg)

http://www.kandu.dk/