Sims online - hvordan ?
Fra : Jan Rysz

Dato : 24-12-02 10:27

Hejsa

Jeg har overvejet at investere i sims online, men nu har jeg hørt at selvom
man køber spillet, skal man betale et fast beløb om måneden for at
spille......passer det ??

--
Jan Rysz

Fra : Noureldina

Dato : 24-12-02 13:07

Ja, det er rigtig nok =)

Fra : Jacob Nordahl

Dato : 13-01-03 00:35

men den første måned er gratis.. ;)

*jacob

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-01-03 10:36

"Jacob Nordahl" <jacob@nordmark.dk> skrev i en meddelelse
> men den første måned er gratis.. ;)

> selvom

Hvad koster det?

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 13-01-03 11:04

> Hvad koster det?

Sandsynligvis de traditionelle 10 dollars om måneden.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Jan Rysz

Dato : 13-01-03 11:17

> Sandsynligvis de traditionelle 10 dollars om måneden.

Hmm... så er jeg sprunget fra. Kunne forstå det hvis man ikke skulle betale
for spillet, men at give penge for begge dele...NUL !!

Jan Rysz

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-01-03 11:49

> Hmm... så er jeg sprunget fra. Kunne forstå det hvis man ikke skulle
betale
> for spillet, men at give penge for begge dele...NUL !!

Heller ikke noget for mig. Mener også jeg læste en gang i sidste uge at det
ikke går helt så godt som de havde regnet med.