Endnu en MEDI-fil
Fra : Peter

Dato : 24-12-02 09:47

.... jeg mangler en medifil med temaet til Bogart - det der anmelder program
der er på DR... nogle der render rundt og har den i baglommen ?

Hilsen fra Peter

Fra : Peter

Dato : 24-12-02 09:56

Jeg starter lige med at rette mig selv:
MEDI er lig med MIDI - jeg tror jeg skal droppe det euforiserende juleslik

Hilsen fra Peter

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-12-02 01:23

"Peter" <wont@tell.you> skrev i en meddelelse news:3e082114$0$196

> MEDI er lig med MIDI - jeg tror jeg skal droppe det euforiserende juleslik

Mon ikke, du også skulle droppe det pis med email adresser, som ikke virker,
hvis du gerne vil have, at folk skal hjælpe dig. Jeg har sendt dig to
forskellige udgaver af nummeret. Men jeg gider ikke at spilde min tid mere
end højest nødvendigt!

Nu må du selv finde filerne..

Claus

--