Jule og nytårsønske
Fra : HR

Dato : 24-12-02 08:54

Til alle campister på denne gruppe

Lad os i 2003 få reel campingsnak på dk.fritid.camping, renset for
personangreb og lignende.
Vi er jo alle campister, med det fælles at nyde campinglivets glæder.
Jeg vil ønske alle en glædelig jul og et gost nyt år 2003.

Med campinghilsen

Hans Reckweg

www.solifer.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 24-12-02 11:34

HR wrote:

> Lad os i 2003 få reel campingsnak på dk.fritid.camping,

Det er der heldigvis masser af - og der kommer mere, når sæsonen starter for
alvor, også for dem der ikke camperer om vinteren.

> renset for
> personangreb og lignende.

Det har der heldigvis ikke været meget af - trods at der ikke er nogen form
for modrator. En af grundende er givet, at man her ikke umiddelbart kan
optræde helt anonymt, som det ellers ses andre steder.

> Vi er jo alle campister, med det fælles at nyde campinglivets glæder.

Jeps...

> Jeg vil ønske alle en glædelig jul og et gost nyt år 2003.

Et ønske som jeg deler med dig.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Pt. uden fast netforbindelse - vender tilbage ca. januar 2003 med ny
adresse...