Forstrukne og Startside
Fra : Lasse Jensen

Dato : 23-12-02 23:55

Hej med jer...

Hvis i går ind på www.dvdoo.subnet.dk/dvdoolasse.htm så kan i
selvfølgelig se siden.

Jeg kunne godt tænke mig at i søgemaskinen i toppen, at til højre
hvor der ikke er noget, en kode for fortrukne og startside.

Sådan at der er et lille hus f. eks, og hvis man klikker på det,
bliver det ens startside.

Jeg har en kode for både fortrukne og startside, med sådan nogle
billeder. Men jeg kan ikke få det til at være inde i
søgemaskinens ramme, og jeg er heller ikke hel sikker på hvor jeg
skal sætte koden ind henne.

Hvad skal jeg gøre?

Jeg ved man kan, hvis i går ind på www.gratisindex.dk kan i se at
på deres hjemmeside, der er det sådan som jeg vil have det.

Med venlig hilsen Lasse Jensen...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 24-12-02 00:21

Lasse Jensen wrote:
> Jeg ved man kan, hvis i går ind på www.gratisindex.dk kan i se at
> på deres hjemmeside, der er det sådan som jeg vil have det.

Nå men så klikker du bare på billedet og gemmer det.
Kan du ikke omgåes deres primitive højrekliks fjolleri går du ind i din
stifinder og laver et printscreen og så har du alle de huse du kan ønske
dig.
Tror såmænd ikke gratisindex har copyright på de små huse.

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : jopa

Dato : 24-12-02 00:35

Lasse Jensen wrote:
> Hvad skal jeg gøre?
Hej
Misforstod vist dit ?
Prøv at sætte koden ind der hvor du har dit "&nbsp"
<TD vAlign=center align=middle>&nbsp;</TD></FORM></TR></TBODY></TABLE>
Så vil det muligvis virke

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-12-02 00:46

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

>Prøv at sætte koden ind der hvor du har dit "&nbsp"

På hvilken side af "&nbsp" skal jeg sætte den kode ind du gav mig?

Og forresten, der står "&nbsp" to steder. Men jeg er rimelig sikker på
det er anden gang det står jeg skal sætte det ind. Men er det ligemeget
hvor det bliver sat ind?

Fra : Peter Wissing

Dato : 01-01-03 23:14

Lasse Jensen <lassejensen@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:au8782$785$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Og forresten, der står "&nbsp" to steder. Men jeg er rimelig sikker på
> det er anden gang det står jeg skal sætte det ind. Men er det ligemeget

Lasse, du nævnte at du havde en kode til startside, jeg har prøvet at finde
sådan een, gider du skrive den her?

Peter Wissing