Proconsult servere & Debian
Fra : Michael Andreasen

Dato : 23-12-02 22:34

Hey.. Jeg har fået et par stykker servere af denne her type:

http://www.proconsult.dk/katalog/m_pc/s_pc-serv/pc-serv7/pc-serv-2u-p4va-2k4
..html

Som skal bruges til lidt mindre webserver/mailserver.

Jeg har forsøgt at installere Debian med bf2.4-18 kernen og det går som
sådan også godt nok men,

# lspci

viser at stort set alting untagen pci er "unknown devices"

Jeg kan ligeledes heller ikke kommer i kontakt med netkortet, jeg har
forsøgt med eepro100 uden held. Jeg tvivler på at netkortet ikke skulle
kunne køre dette.

Er der nogen der har erfaringer med disse komponenter og linux (f.eks.
debian) eller har jeg købt helt forkert ind

x-postet i dk.edb.system.unix & dk.edb.hardware

Mvh & God Jul
Michael Andreasen