Scary adventure spil
Fra : ms

Dato : 23-12-02 21:01

Findes der nogle adventure spil som giver en noia på?

JOhs

Fra : BadBack

Dato : 23-12-02 21:10

"ms" <noreply@asd.com> wrote in news:40KN9.12899$Hl6.1440934
@news010.worldonline.dk:

> Findes der nogle adventure spil som giver en noia på?

Nej.

Fra : David Lebech

Dato : 23-12-02 23:07

"BadBack" <none@notvalid.no> skrev i en meddelelse
> "ms" <noreply@asd.com> wrote in news:40KN9.12899$Hl6.1440934
> @news010.worldonline.dk:

> Nej.

Hehe, det vil jeg nu mene, der er. Men det kommer jo an på, hvor ens grænse
går. Umiddelbart kan jeg godt komme i tanke om nogen:

Resident Evil - Har du siddet i et mørkt lokale med højtalerne skruet helt
op og spillet dette spil, kan det godt blive skræmmende i længden.

Alone in the Dark 4 - har ikke selv spillet det, men du kan jo læse en
anmeldelse på http://www.gamereactor.net/anmeld/SWAnmeld.asp?SWAnmeldID=1064
hvor de siger, at det uhyggeligt

Clive Barkers Undying - ikke et decideret adventure men skulle være ret
uhyggeligt. Læs her:
http://www.gamereactor.net/anmeld/SWAnmeld.asp?SWAnmeldID=963&Page=2

System Shock 2 - Et 3D-shooter spil med adventurespils elementer. Skru godt
op for lyden så får du virkelig nogle chok kan jeg love dig for!

Gabriel Night 3 - giver måske ikke noia men skulle efter sigende være
spændende og uhyggeligt: http://cph.ing.dk/spil/gk3/

Lav en lille søgning på www.google.com så finder du nok endnu flere titler.
Det er ikke noget, jeg kender meget til, men der findes altså nogen :)

Mvh
David Lebech

Fra : Dopedog

Dato : 24-12-02 16:32

> Findes der nogle adventure spil som giver en noia på?
>
> JOhs

VED godt det her ikke er en konsol gruppe men hvis du har en PS 2 så vil jeg
klart anbefale Devil May Cry. Det er desværre lidt for let på EASY men DAMN
hvor blev jeg sku ræd et par gange eller 40 da jeg spillede det ;)

-Ronnie

Fra : ms

Dato : 25-12-02 17:38

fås det også til X-Box?

Dopedog <dopedog@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e087ddc$0$47059$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : LR4669

Dato : 19-02-03 11:15

hmm måske bare mig - men Half-Life og "Opposing force" - til Half-Life - kan
til tider være et godt gys.