Harley Test-Ride
Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 23-12-02 19:14

For de som ikke kan vente til 1. marts med at komme ud og køre; Prøv denne
Harley Test-Kørsel :
http://cycletownusa.com/HarleyInetcycletown.htm

Go' jul allesammen )

Jørgen Gerdorf

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-12-02 21:17

Jorgen Gerdorf wrote:

> For de som ikke kan vente til 1. marts med at komme ud og køre; Prøv denne
> Harley Test-Kørsel :
> http://cycletownusa.com/HarleyInetcycletown.htm

Den har været oppe at vende nogle gange før, og hver eneste gang er
harleykørerne (de få der er (tilbage? her i ng'en) blevet mere og mere
fornærmede. Af hensyn til deres blodtryk må vi andre hellere være lidt
flinkere ved dem, og lade være med at poste så mange harley-jokes fremover

....men derfor kan vi jo altid grine lidt af de fanatikere der er
Dem er der vist alligevel ingen af her i ng'en.

> Go' jul allesammen )

Tak, i lige måde
--
mvh Jes Vestervang - der sover med sin Fazer
FZS600

Fra : Hekto

Dato : 23-12-02 23:44

In article <ui7kd-vl.ln1@vissen.vandhane>, jesvj2@mailme.dk says...
> ...men derfor kan vi jo altid grine lidt af de fanatikere der er
> Dem er der vist alligevel ingen af her i ng'en.

.... og dog!?
Hva' med olie-diskutionerne o.s.v.? ;0}
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-12-02 23:07

Hekto wrote:

> In article <ui7kd-vl.ln1@vissen.vandhane>, jesvj2@mailme.dk says...
>>
> ... og dog!?
> Hva' med olie-diskutionerne o.s.v.? ;0}

Jeg havde nu kun harley-fanatikere i tankerne, da jeg skrev det
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jens Didriksen

Dato : 24-12-02 01:46

> Den har været oppe at vende nogle gange før, og hver eneste gang er
> harleykørerne (de få der er (tilbage? her i ng'en) blevet mere og
> mere fornærmede.

Der er ingen der bliver fornærmet over NYE jokes. Hvad der derimod pisser
mig af personligt er konstant at modtage de samme gamle (iøvrigt glimrende
dengang de blev lavet...) jokes - thats all. Er det for meget forlangt at
man lige tjekker listen f.eks. 1 mdr. tilbage for at se om andre nu for 117
gang har sendt den samme joke...?

> ...men derfor kan vi jo altid grine lidt af de fanatikere der er
> Dem er der vist alligevel ingen af her i ng'en.

Definition på fanatisme: man fordobler sine anstrengelser efter at man har
glemt sit mål.

Jeg skal undlade at gå ind i en dyb religiøs debat på nuværende tidspunkt,
men blot konstaterer at jeg i modsætning til mange andre hverken er frelst
eller har glemt mit mål og derfor ikke kan være fanatiker - blot almindelig
MC-entusiast som elsker historien om et af verdens ældste motorcykelmærker,
uanset at de gennem mange år var samlet med bind for øjenene.

Harleyluja her fra Horsens

--
www.harleyluja.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-12-02 09:29

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

motorcykelmærker,
> uanset at de gennem mange år var samlet med bind for øjenene.

Så enkelt kan det åbenbart siges.
Jens, you have a way with words!

Rittig
(Som håber at få Harley igen en dag)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-12-02 14:48

Jens Didriksen wrote:

> Der er ingen der bliver fornærmet over NYE jokes. Hvad der derimod pisser
> mig af personligt er konstant at modtage de samme gamle (iøvrigt glimrende
> dengang de blev lavet...) jokes - thats all.

Det har jeg fuld forståelse for.

> Er det for meget forlangt at
> man lige tjekker listen f.eks. 1 mdr. tilbage for at se om andre nu for
> 117 gang har sendt den samme joke...?

Nix, men der er åbenbart mange som ikke har forstået det :-/

> [...]
> men blot konstaterer at jeg i modsætning til mange andre hverken er frelst
> eller har glemt mit mål og derfor ikke kan være fanatiker

Jamen, jeg er jo helt enig

> - blot
> almindelig MC-entusiast som elsker historien om et af verdens ældste
> motorcykelmærker, uanset at de gennem mange år var samlet med bind for
> øjenene.

Jeps og det er der vist ingen der kan have ondt i røven over

> Harleyluja her fra Horsens

Yamahaleluja her fra Gludsted
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : ole

Dato : 23-12-02 23:57

Jorgen Gerdorf wrote:
> For de som ikke kan vente til 1. marts med at komme ud og køre; Prøv denne
> [...]
Hvorfor ?
Ole