At smide en ejer ud fra en ejerlejlighed
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 23-12-02 10:59

En af mine bekendte har et problem. For år tilbage kom han ud for en
arbejdsulykke med en truck. Ulykken blev ikke registreret, da man i byen
gerne så at arbejdspladserne overlevede. (Det er og var en meget stor
virksomhed i byen.) For at kunne holde smerterne ud efter ulykken begyndte
han desværre at ryge en form for narkotika.

Det medførte andre gener og efter nogle år han blev indlagt, hvor man så har
fundet noget andet medicin til at holde smerterne nede. Nu arbejder han og
passer sig selv. Desværre hænger ryget fra hans nedtur ved. Da byen ligger
langt fra København går man mere op i folk almindelig omdømme og derfor er
de øvrige beboere i opgangen ikke tilfredse med at have sådan en boende. De
anser det for en mulighed at hans tilstedeværelse påvirke priserne for
lejlighederne i negativ retning.

Derfor klager de på livet løs til administratoren, som så skriver til ham.
Ofte klages der over støj. Selv når han i perioder ikke er tilstede grundet
efterbehandling. Lejligheden er tom.

Seneste har man så fra administratorens side skrevet til vedkommendes
forældre. Vedkommende er 33 år. I brevet gør man opmærksom på det uheldige
for de pårørende, at de har et familiemedlem, som generer med sin
tilstedeværelse og at det er en lille by.

Det skal siges at vedkommende mor, da hun tømte post mens han var borte til
efterbehandling, fandt en brun ubestemmelig klump i postkassen, som hun
desværre smed ud.

Derfor vil jeg godt høre hvilke muligheder, ejerforeningen har for at
udsætte vedkommende (Det er en ejerlejlighed). Er det korrekt at foreningen
vil få det lettere i en eventuel sag, såfremt at de får held med at plante
stoffer? Jeg mener at man har ændret lovgivningen som følge af de klubber,
som slog sig ned i København.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard

Fra : Jesper

Dato : 03-01-03 19:30

Carsten Overgaard <info@carstenovergaard.dk> wrote:

> [...]
> stoffer? Jeg mener at man har ændret lovgivningen som følge af de klubber,

Jeg har aldrig nogensinde hørt om at lægerne ordinere smertelindrende
medicin som indtages ved rygning!
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water."