Ufrivillige bevægelser? Ukontrolleret lyde~
Fra : Peter Sorensen

Dato : 23-12-02 10:47

Ufrivillige bevægelser?
Ukontrolleret lyde?

Har du selv,
eller kender du nogen
som har disse problemer?

http://www.web66.dk/tourette

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-12-02 13:46

Peter Sorensen wrote:

> Ufrivillige bevægelser?
> Ukontrolleret lyde?
>
> Har du selv,
> eller kender du nogen
> som har disse problemer?
>
> http://www.***.dk/tourette

Kære Peter Sørensen eller Uffe Richter eller hvad dit navn nu er.

Lykkeligvis kan jeg se, at du ikke selv lider af ovenstående uheldige
sygdom. Du har i hvert fald været i stand til at ramme nøjagtigt de
samme taster som for knap en måned siden, hvor du brugte navnet Uffe
Richter. Dengang fik du at vide, at indlægget var reklame og derfor ikke
hører hjemme i denne gruppe.

Noget kunne tyde på, at du ikke læser med i gruppen - jeg har i hvert
fald svært ved at tro, at du kan være så tumpet, at du tror, det er ok,
hvis du blot sender samme indlæg under et andet navn (omend fra den
samme computer som sidst). Rent undtagelsesvis har jeg derfor også sendt
dette svar til de to mailadresser, du har angivet i indlæggene. Svaret
er også sendt til en mailadresse, du har opgivet i en anden gruppe, hvor
du skrev, at den opgivne privat.dk-adresse ikke var den rigtige adresse.

Hvis du fortsætter med at sende reklamer i nyhedsgruppen, ryger der en
klage afsted til din internetudbyder. I følge din aftale med TDC skal du
overholde netiketten, overtrædelse kan medføre lukning af din
forbindelse.

Du kan læse om reglerne for dk.helbred.behandling.alternativ her:
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.behandling.alternativ

Og du kan læse TDCs kundevilkår her (læg mærke til punkt 15, afsnit O):
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=37640&dogtag=tdco-ks-kv

--
Mvh. Kim Ludvigsen