Nokia 3330 - contact service
Fra : Ace

Dato : 23-12-02 09:26

Min nokia viser "contact service" i displayet. Jeg er godt klar over at det
betyder at jeg skal rende ned til min forhandler med den
MEN er der nogen der har erfaringer med hvad der kan være galt?? Jeg vil jo
nødigt undvære den hele julen
Den er 13 mdr gammel (self. lige udenfor garantiperioden), købt fra ny, jeg
har kvitt og alt det der....
Jeg har prøvet at skifte batteri, tænde for den, slukke for den, sætte den
til ladning osv. osv., men ingenting virker

Hvad kan der være galt? Kan det betale sig at reparere den, eller skal der
en ny telefon under træet? (fra: Rune Til: Rune)

Mvh

Rune Jensen
Skive

Fra : Christian Poulsen

Dato : 23-12-02 09:35

> Jeg har prøvet at skifte batteri, tænde for den, slukke for den, sætte
> den til ladning osv. osv., men ingenting virker

Har du prøvet med andet SIM-kort i?

Fra : Ace

Dato : 23-12-02 09:46

> Har du prøvet med andet SIM-kort i?

Nej men jeg har prøvet uden... samme resultat

Fra : Th Frydensberg

Dato : 23-12-02 13:18

De fleste unlockere kan lave "contact service" for en hund = 100 kr
se på www.dkunlock.dk om der er en i nærheden af hvor du bor
mv th

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 27-12-02 10:44

En software opdatering er rigeligt !!! ...og det bedste !!!