Julehilsen
Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 23-12-02 09:32

En hilsen til jer alle, uanset trosretning, i anledning af
den forestående højtid, med ønsket om en glædelig jul
og et godt nytår til jer alle.

Må julefreden sænke sig også over denne ng - og
fri os fra troldene..........!

Med julehilsen fra
Bodil.

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-12-02 10:50

Bodil Grove Christensen <grovebgc@tdcadsl.dk> skrev dette i

> En hilsen til jer alle, uanset trosretning, i anledning af
> den forestående højtid, med ønsket om en glædelig jul
> og et godt nytår til jer alle.

Også herfra skal lyde et ønske om en glædelig jul til jer alle.

> Må julefreden sænke sig også over denne ng - og
> fri os fra troldene..........!

Ja må det kommende år være en Guds gave så denne ng igen kan komme til
at fungere som et dejligt forum for inspirerende og spændende debatter
om kristendommen og den kristne tro.

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : torup bachmann

Dato : 24-12-02 01:23

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja må det kommende år være en Guds gave så denne ng igen kan komme til
> at fungere som et dejligt forum for inspirerende og spændende debatter
> om kristendommen og den kristne tro.

Jeg ville nok have formuleret det lidt anderledes - tak for sidst
Men budskabet kan jeg kun erklære mig enig i - så glædelig jul til jer alle
også til alle der stadig tror på julemanden.
Vagn

Fra : ManOnMoon

Dato : 24-12-02 00:01

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den forestående højtid, med ønsket om en glædelig jul
> og et godt nytår til jer alle.
>
> Må julefreden sænke sig også over denne ng - og

Takker !
Glædelige jul og godt nytår
[til alle]

Mvh.