Tuning af Aprilia RS 50
Fra : Natteraven

Dato : 23-12-02 09:22

Jeg har et kæmpe problem...
Jeg er den glade ejer af en Aprilia RS 50, som jeg kører dagligt på...
Problemet er bare at den kun kan kører 140 km/t...
Jeg har sat et 80 ccm cyl. på, K&N filter, 24 mm kab. og tun
udstødning...
Nu er mit spørsmål...
Hvordan for jeg mere fart på??? Og er der nogle som ligger inde med
links til
et sted hvor jeg kan købe bane dæk???

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-12-02 11:46

Natteraven wrote:
> Jeg har et kæmpe problem...

Ja det er godt nok stort.

> Jeg er den glade ejer af en Aprilia RS 50, som jeg kører dagligt på...
> Problemet er bare at den kun kan kører 140 km/t...

Køb en motorcykel, fx. en RS250 .. så får du mere fart på.

> Jeg har sat et 80 ccm cyl. på, K&N filter, 24 mm kab. og tun
> udstødning...

Jeg vil kalde 140km/t flot .. for en 80'er.

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Hekto

Dato : 23-12-02 11:56

In article <slrnb0dqal.elb.haj@enterprise-server.dk>,
haj@cracksrv.nathue.dk says...
> Jeg vil kalde 140km/t flot .. for en 80'er.

Ja ... fejlvisningen er stadigt stigende ... ligesom skatten!!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Morten Christensen

Dato : 23-12-02 14:33

Jeg tvivler på, at du kan få den til at køre mere end 140 - hvis den altså
gør det....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Duffi

Dato : 24-12-02 00:38

> [...]
> udstødning...
> Nu er mit spørsmål...
> Hvordan for jeg mere fart på??? Og er der nogle som ligger inde med

Tror sku det er en "faker"

Hvor mange skriver at de vil ha mere fart på en Aprilia RS50, når den kører
140km/t???
Kan godt være at bremser og deslignende er gode nok, (tvivler) men hvis man
kører på en knallert, som er beregnet til at køre 45km/t eller måske 80-90
uden begrænsinger, så tror jeg næppe at det er særligt sjovt når den sniger
sig op på 14-15.000 omdrejninger...
Det er jo ikke andet end en knallert med stor motor...

Der er nogle der kører >140 men de kører altså ikke specielt langt tid max
et par tusind km afhængig af temperament...