vedr. Nulkur
Fra : poul_green

Dato : 23-12-02 08:45

Jeg har også købt CD'en, men orker slet ikke komme i gang med at skrive
alt op hele tiden. Det minder alt for meget om at jeg krampagtigt skal
have kontrol over min mad, og dermed er jeg bange for at falde tilbage i
en spiseforstyrrelse, der endelig har sluppet taget i mig, efter 8
måneder hos Weight Watchers. Det er første gang, jeg kan spise uden at
blie syg af dårlig samvittighed, eller hele tiden tænke på, om jeg skal
kaste det op igen
Så hvis nogen er interesserede, vil jeg gerne sælge den til ½ pris.
Kærligst Ninett

http://www.kandu.dk/

Fra : Web . Woman

Dato : 23-12-02 12:10

"poul_green" <poul_green.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Så hvis nogen er interesserede, vil jeg gerne sælge den til ½ pris.

Der er oprettet nyhedsgrupper til handel. Brug venligst dem til den slags.

Mvh. Lisbeth

Fra : Love4u

Dato : 23-12-02 18:19

> Der er oprettet nyhedsgrupper til handel. Brug venligst dem til den slags.
>
> Mvh. Lisbeth

Sorry, my mistake.

Ninett