Kreta motortrafikvej E75
Fra : felix

Dato : 23-12-02 01:15

Jeg har nogle kort hvor E75 er ført igennem fra Chania vestpå til Kolimbari, men jeg har
på fornemmelsen at der er nogle "huller" der ikke er lukket ?
De af jer der var der i september-oktober 2002 evt. før, kan I fortælle noget derom ?

Jeg har prøvet at søge og kikket meget på Crete siter, men fandt intet oplysning derom

Fra : Steen Johansen

Dato : 23-12-02 09:49

"felix" <felix6@Xofir.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Shell autoroute
MvH Steen

Fra : felix

Dato : 23-12-02 16:31

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget derom ?
>
> Jeg har prøvet at søge og kikket meget på Crete siter, men fandt intet

Dem stoler jeg ikke på, de har ikke været på stedet de sidste mange år

Fra : Steen Larsen \(4040\~

Dato : 23-12-02 21:49

Kolimbari,
?

Den motorvej har været planlagt i 25 år, og er med på kort som motorvej,
meeeen - jeg vil kalde den en bred landevej, de steder hvor den overhovedet
er. Den ligner slet ikke det vi kalder en motorvej. Jeg har kørt på den
mange gange, både i bil og på scooter.
/Steen

Fra : felix

Dato : 24-12-02 00:46

"Steen Larsen (4040)" <sl@mboks301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er. Den ligner slet ikke det vi kalder en motorvej. Jeg har kørt på den

Jeg har aldrig kaldt den en motorvej læs Emne: motortrafikvej = en 2 sporet bred vej

Fra : Steen Larsen \(4040\~

Dato : 24-12-02 16:12

> Jeg har aldrig kaldt den en motorvej læs Emne: motortrafikvej = en 2
sporet bred vej

Næh - men det kalder de den selv, også på mange af deres kort.
Og motortrafikvej er vist også en overdrivelse.
/Steen