Tidsindstillet billede
Fra : Riishøj

Dato : 06-03-01 19:07

Jeg kan ikke få funktionen "Tidsindstillet billede" til at virke
i FP2000.

Jeg tror, at jeg gør det rigtige, men der kommer der intet
billede.

Er det en funktion, som kun virker på serveren via FP extensions
?

Hvis nogen har erfaring med denne funktion og kan få den til at
virke, vil jeg være glad for en reaktion.

Jeg har brug for, at jeg på en side kan skifte et billede ud hver
måned helt automatisk og vil gerne lægge 12 billeder ind på en
gang, som så skifter hver måned.

Kan det lade sig gøre i FP eller skal jeg bruge Java Script. Hvis
det er den sidste løsning, hvordan gør jeg så?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-01 20:14

Tue, 06 Mar 2001 18:06:44 GMT, skrev Riishøj <info@assens-guiden.dk>:

>Er det en funktion, som kun virker på serveren via FP extensions
>?

Formentlig.

>Kan det lade sig gøre i FP eller skal jeg bruge Java Script. Hvis
>det er den sidste løsning, hvordan gør jeg så?

Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside, for et par
måneder siden var spørgsmålet oppe og vende der.

Der kom vist også en rimelig god løsning.
Den er ikke helt enkelt at lave, da der jo ikke er lige mange dage i
hver måned (og så er der skudår).

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Riishøj

Dato : 06-03-01 21:49

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]

> Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
> Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.

Jeg har søgt i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside efter
spørgsmålet, men jeg kan ikke finde det. Kan du huske overskrift/emne
eller måned?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-01 23:17

Tue, 06 Mar 2001 20:48:57 GMT, skrev Riishøj <info@assens-guiden.dk>:

>Jeg har søgt i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside efter
>spørgsmålet, men jeg kan ikke finde det. Kan du huske overskrift/emne
>eller måned?

Nej, desværre ikke, det må være relativ lang tid siden, den ligger
ikke på nogen af de newsservere, jeg har adgang til.

Men du har stillet spørgsmålet, så prøv at se, om der ikke kommer et
svar.

Kan heller ikke finde noget på nettet.
Kun scripts, hvor der skiftes efter ugedag eller 1 gang om dagen i en
måned.

Men du kan da evt. prøve at søge på javascript i en søgemaskine.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.